.

10 września 2013

Another instagram mix

Czas tak szybko leci... Jeszcze całkiem niedawno odliczałam na lekcji chemii minuty do dzwonka, a tymczasem od kilku godzin jestem w domu i znalazłam chwilę, aby do was napisać. Mam już czas dla siebie i swoich bliskich. Odrobiłam lekcje, trening zaliczony, chyba wszystko powtórzyłam... Jestem trochę niedostępna ostatnio tutaj, a to dlatego, że kilka rzeczy wydarzyło się w moim życiu całkiem niespodziewanie, ale głównie dlatego, że po prostu nauczyciele już nam zapowiedzieli kilka prac klasowych i kartkówek, także nie mam czasu na nudę czy chociażby na to, aby udać się na zdjęcia, by wstawić tu coś nowego. Mam tylko stare, te z wakacji i z... Instagrama. I tak, dzisiaj taki instagramowy mix! Zauważyłam, że coraz więcej dodaję swoich zdjęć tam, hmm, sama nie wiem, dlaczego :) 
me in the morning me cake me me with Agata me me me
breakfast with Agatame conversation with Karina me me Buka's song me me  german cookies me  
the vampire diaries me in the morning holiday photo session
ASK | FACEBOOK |
Poopowiadajcie, co u was. Ja tymczasem zmykam do kuchni pomóc mamie w pieczeniu pizzy. Życzę miłego wieczoru, kochani!

24 komentarze:

  1. fajny mix :D
    powodzenia z pieczeniem pizzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te zdjęcia takie małe, bo niektóre chciałabym zobaczyć w większym formacie , śliczne :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny mix, o tak szkoła się zaczęła i nagle na wszystko brakuje czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm pizza ♥
    już na kolejnym blogu czytam że ktoś robi pizze :D Narobiliście mi smaku ♥ Zaraz chyba i ja zrobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały tydzień jestem nieogarnięta i prawdopodobnie będzie tak do końca miesiąca, bo cały czas na coś brak mi czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia takie kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego, że Insta uzależnia! :D


    lifestyle-lenny.blogspot.com - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. czas strasznie szybko leci :D też chodzę niedospana, chociaż kładę się najpóźniej o 23 :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix, uwielbiam takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już mam dosyć szkoły...codziennie rano na samą myśl aż mnie w żołądku ściska. Dobrze, że to już ostatni rok. Pociesza mnie wizja 4 miesięcy wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa jak ja uwielbiam takie mixy!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się dziwie że dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga, jest śliczny :) I świetne zdjęcia z Instagrama :)
    Będzie mi miło jeśli w wolnej chwili wpadniesz do mnie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mix'y :D
    Zapraszam http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix ;) lubię oglądać takie zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super mix zrobiłaś, choć trochę za małe zdjęcia :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie spędzony czas można poznać :D
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super mix :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie mixy!


    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.