23 sierpnia 2013

With my girls

Hej Hej! Wczoraj przyjechała do mnie Agata i od tego czasu mile spędzamy czas. Staramy się wykorzystać każdą chwilę. Dzisiaj wstałyśmy po dwunastej, a śniadanie zjadłyśmy o trzynastej. Haha, pierwszy raz tak późno wstałam. Ale to dlatego, że poszłam spać o piątej nad ranem, kiedy skończyłam rozmawiać z kolegą przez Skypa. Tak czy inaczej, po śniadaniu rozmawiałyśmy z Kariną i wpadłyśmy na pomysł, aby razem się spotkać i gdzieś wyskoczyć. Ogarnęłyśmy się z Agatą, Kari przyszła po nas i wspólnie poszłyśmy nad wodę. Spędziłyśmy tam całe popołudnie, a kiedy wróciłyśmy do mnie, zrobiłyśmy naleśniki, które we trzy uwielbiamy. Haha, było przy tym trochę śmiechu! Rozmawiałyśmy na tarasie jakiś czas, trochę poplotkowałyśmy, nie ukrywamy tego :) Potem chciałyśmy odprowadzić Kari do domu, po drodze wstąpiłyśmy do parku i tam też się pośmiałyśmy. Tak nam minął szybko czas! Do domu wróciłyśmy po 21. Teraz zastanawiamy się z Agatą, co będziemy robić :) Wykorzystamy chyba to, że jesteśmy same w domu!
Zdjęcia odzwierciedlają nasz świetny humor, niektóre z nich nie warto brać zbyt poważnie. Pokazałam wam tylko kilka fotek, resztę zostawimy dla siebie. A jak wy spędziliście dzisiaj dzień? Mam nadzieję, że tak samo dobrze jak my. 

50 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię, że wytrzymałaś do 5 rano haha
    Ja potrzebuję minimum 9 godzin snu :)

    Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dopisuje Wam dobry humor. Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah swietne foty ;) pewnie korzystajcie, poki macie wolny dom, moze jakas imprezka? ;d pysznie wygladaja te nalesniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, narobiłaś mi ochoty na naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. nabrałam ochoty na naleśniki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że świetnie się bawiłyście!
    Wysoka jesteś! Ile masz wzrostu, jeżeli mogę spytać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm naleśniki ja chyba dzisiaj sobie zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie spędziłaś dzień Ja też kocham naleśniki <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać,że świetnie spędzony czas :)
    Piękne jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywne fotki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywne zdjęcia :D Mmm, naleśniki ♥

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywnie spędziłyście czas! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkania są najlepsze, ja czekam aż w końcu spotkam się ze swoimi dziewczynami ze szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:50 PM

    Ach Andżekika, ty wierzchowcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. widać,że świetnie się bawiłyście :D i mmmm naleśniki! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem pozytywnie jak widzę.Ja z koleżankami i kolegami zwykle nad wodą wypoczywamy na słońcu i rozmawiamy o wszystkim i o niczym :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. widać że lubicie spędzać ze sobą czas !! :D
    ładniutkie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spędzacie czas! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się humor poprawił tymi waszymi zdjęciami :)

    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie same trampki jak Agata hahahh <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne zdjęcia, takie prawdziwe :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wesoło spędziłaś dzień z przyjaciółkami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia, takie pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie fajne, pozytywne zdjęcia :3 widać, że dobrze razem spędzacie czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy4:22 PM

    ymmmm... jakiej ty jesteś orientacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ci się wydaje? ;)

      Usuń
    2. Anonimowy11:08 AM

      Jak patrze na tytuł tego posta i niektóre zdjęcia, to wydaje mi się coś innego...

      Usuń
    3. Przecież w tytule nie pisze "with my girlfriends"... Niech ci się przestanie już wydawać, zacznij myśleć logicznie. Mam po prostu dobre relacje z przyjaciółmi, a na zdjęciach to widać. I jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, to powiem ci, ze jestem hetero.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. haha świetne i bardzo pozytywne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naleśniki <3 obserwuję i zapraszam do mnie ;')

    OdpowiedzUsuń
  30. ale świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne zdjęcia. Widać, że było miło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah, obie jesteście takie piękne! Świetnie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne i pozytywne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie urocze zdjęcia <3. Zazdroszczę Wam takiego spotkania :>.

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie radosne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne te zdjęcia :) mega pozytyw !

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam naleśniki :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Aww, jakie urocze zdjęcia. ♥
    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, pozytywne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.