25 sierpnia 2013

W parku...

Hej! Jak ten czas szybko mija, prawda? Jeszcze niedawno przyjeżdżała do mnie Agata, a już jutro będzie ode mnie uciekać. Staramy się wykorzystać czas maksymalnie. Wczoraj wybrałyśmy się do kina na film Dary Anioła: Miasto kości. Seans był udany, czekamy na kolejne części. Jeśli ktoś ma ochotę na trochę fantasy, to polecam. Później pochodziłyśmy po galerii. Szukałam okularów przeciwsłonecznych, ale nie znalazłam nic ciekawego... Wróciłyśmy dosyć późno do domu, zostałyśmy znowu same i oglądałyśmy filmy, pisaliśmy ze znajomymi, zasnęłyśmy po trzeciej. Na śniadanie miałyśmy już przygotowany obiad, także fajnie. Ogarnęłyśmy się i poszłyśmy na spotkanie do parku z Kari. Spotkaliśmy kilku znajomych i nieznajomych, którzy trochę nas zaczepiali. Mam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia, ale wstawię tylko te. Może później pojawią się inne :)
Tymczasem zmykam zrobić coś do przekąszenia, jesteśmy głodne z Agatą, haha. A jak wy spędzacie ostatnie dni wakacji? LOVE!

63 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego filmu.Fajne zdjęcia!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia! W wakacje zawsze czas prędko leci a w trakcie szkoły ciagnie sie i ciagnie!? ;(

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry ten film? warto go zobaczyc czy taki sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz fantasy, takie przygodowe, to tak, warto pójść :)

      Usuń
    2. czytałam, że to cos w stylu Zmierzchu... jeśli tak to na takie fantasy mogę się skusic ;)

      Usuń
    3. Jak dla mnie to coś całkiem innego niż Saga Zmierzch :)

      Usuń
  4. Ja swoje wakacje zamierzam skończyć jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie cierpię gdy ktoś nieznajomy mnie zaczepia :/
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach,pozazdrościć włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodki piesek ! Podoba mi się twój top :)
    Dzięki ! , Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam jechać do Wrocka, ale niestety plany mi się lekko pokrzyżowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak,czas niestety bardzo szybko ucieka :c za szybko niestety :c w takim razie smacznego Wam życzę! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz te letnie rzeczy to już niestety strasznie przebrane :/
    Słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki piesek :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia super piecho <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia ;D
    Ja ostatni tydzień wakacji poświęcam na sprzątanie, bo odpuściłam to sobie przez dwa miesiące i teraz się strasznie dużo nazbierało...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha ja byłam na tym w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale uroczy pies :D
    Mam zamiar niedługo isc na ten film :3

    OdpowiedzUsuń
  16. JA też staram się wykorzystać ten czas na maxa :)
    Świetne fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas niestety ucieka za szybko :(
    Fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodziutki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak słodko, i fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No bardzo szybko mija ten czas, aż za szybko ;cc
    Ładne zdjęcia i te włoski *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze nie byłam ; ) Tak za szybko ten czas leci ! ; * Przesliczne zdjęcia ♥ . zapraszam też do mnie w wolnej chwili : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chciałbym obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale slicznie i boski maluch!!super:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, uwielbiam spacerować po parku ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak słodka mordka <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodki piesek :) Ja zbytnio nie lubię fantazy, więc się nie wybieram do kina w najbliższym czasie :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz śliczne włosy!piesek prze uroczy:))

      Usuń
  28. Masz śliczne włosy. Uwielbiam pieski <3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne włosy ;3

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka ty śliczna ^^Obserwujemy ? Jeżeli tak do daj znać na moim blogu :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie mam ochotę obejrzeć ten film.:)
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pewnie pojadę do kuzynki odwiedzę koleżanki i na pewno pojeżdżę po sklepach ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. masz piękne włosy ;) zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie masz piękne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne włosy ! Śliczny psiak :3
    Pewnie za późno ale SMACZNEGO <3 haha .

    OdpowiedzUsuń
  36. jaki uroczy piesek! *.*
    oj, strasznie szybko te dni mijają... :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodki piesek <3.

    OdpowiedzUsuń
  38. W sumie ostatni tydzień mam zaplanowany i to jest dziwne i to bardzo dziwne bo ja nie lubię planować xD Wczoraj u babci, dziś do szpitala i mecz Legii<33 , jutro na zakupy, w czwartek muszę iść do kościoła, w piątek kino "This is Us", sobota z przyjaciółkami i niedziela kościół +szykowanie się do rozpoczęcia nowej szkoły ;)
    Zapraszam do mnie http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/ ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za komentarz ;) urocze, wakacyjne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  40. ale ty masz piękne długie wlosy, jejku <3
    słodki piesek ;3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne zdjęcia z psiakiem! :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  42. aj jaka Ty śliczna ;* fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piesek słodki :)
    Ja spotykam się ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo miłe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. to dobrze że korzystacie z czasu jaki macie:)
    lubię też oglądać filmy z kumpelą
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale Ci zazdroszczę takich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  47. sliczny top! Piekne masz wlosy, dlugo zapuszczalas? jak je pielegnujesz?

    Dziekuje za mily komentarzyk i zapraszam na wiecej <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam od 5 klasy podstawówki :) Używam jedwabiu Biosilk i aktualnie szamponu Syoss Oleo Intense :)

      Usuń
  48. ale masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.