.

11 sierpnia 2013

Sundays are for me

Hej Hej! Niedziele są dla mnie, a szczególnie poranek. Do południa szwędam się po domu w piżamie i nieogarniętym koku. Piję kawę, przeglądając magazyny. Wyleguję się i mam to poczucie, że nigdzie się nie śpieszę. Jest to też wolny dzień od treningów. Są jednak takie niedziele, w których spotykam się z rodziną czy też przyjaciółmi. Dzisiaj napisałam do Kariny z propozycją, czy chciałaby pójść ze mną za spacer. Obie miałyśmy na to ochotę, więc wykorzystałyśmy wolny czas. Przy okazji zrobiłyśmy kilka fotek. I tak oto sposobem mam dla was dzisiejszy outfit. Spodnie i baletki są prezentem od cioci.
 \• spodnie, opaska -H&M • buty -New Yorker • naszyjnik -e-Foxcity •

57 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy *.* Naszyjnik i bluzka cudo <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygladasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka,gdzie kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakimś prywatnym sklepie :)

      Usuń
  4. świetna stylizacja! :)
    ja w niedziele od zawsze się nudziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny outfit! Taki letni :) No i oczywiście te piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś, bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, świetny ten outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spacery są super odprężające :3 Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z sesyjki ;> ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się naszyjnik :) Cała stylizacja wygląda bardzo przyjemnie :)

    bedzie mi miło jeżeli zaobserwujesz <3 http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :)
    Pozdrawiam!
    __________________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam z napisem Lucky ale mi zaśniedział :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w naszyjniku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny blog! <3 jestem tu 1 raz i jestem zauroczona! na pewno będę wpadać częściej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie wypady ze znajomymi są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie weekendowe poranki, a już najbardziej podczas zabieganego roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm ślicznie *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mmm ślicznie *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie, kolorowo i wakacyjnie!!!<3 z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz cudowny styl *.*

    Miło mi będzie jeśli skomentujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci sie spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz :)

    aanonimowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spacer był napewno udany! Śliczne zdjęcia ;)


    Zapraszam do komentowania i obserwowania! ------> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bluzka!
    Włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie jak zawsze ;)
    Moje niedziele wyglądają podobnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy6:35 PM

    Włosy mają ładny kolor, ale beeeeeznadziejnie obcięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskujesz to po zdjęciach? Nie zauważył jeszcze nikt, by były źle obcięte :)

      Usuń
    2. Anonimowy9:54 PM

      Może źle to ujęłam, ale są nuuuuudne

      Usuń
  36. No to troche Ci napisze komplementów :) Jesteś bardzo ładna, włosy masz prześliczne, ciuszki super a ten naszyjnik.. odjazd :*

    Zapraszam do mojego bloga i do wzajemnej obserwacji :)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja za niedzielami nie przepadam, bo: w roku szkolnym - "Boże, jutro poniedziałek!", w wakacje - bo wszystkie sklepy są pozamykane, a najczęściej właśnie w tym dniu przypomina mi się, że miałam coś kupić :P
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy9:56 PM

    HAH na drugim zdjęciu wyglądasz jak drewniana lalka z ruchomą żuchwą, ale ogólnie bardzo ładnie :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugim zdjęciu? Przecież na drugim zdjęciu jestem odwrócona.

      Usuń
  39. very nice look! love your white pants!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.