In life photos

Ostatnie dni...

Hej! Wakacje się kończą, przed nami ostatni weekend. Każdy stara się wykorzystać czas, jak najlepiej i na swój sposób. Pogoda jest zmienna, może trochę utrudniać nam planowanie. Jednak dla chcącego nic trudnego. Wczoraj spotkałam się z Kasią. Jeny, jak my dawno się nie widziałyśmy! Dlatego też rozmawiałyśmy o wszystkim i o niczym, musimy koniecznie utrzymać kontakt. A jutro jadę do babci ze strony taty, myślę, co mogę dla Niej zrobić... Dzisiaj za to postanowiłam spotkać się z dziewczynami. Pojechałyśmy rowerami na małą wycieczkę, rozgadałyśmy się na różne tematy i miło spędziłyśmy czas. Za chwilę będę robić z mamą pierożki, mm. Później pewnie popiszę ze znajomymi albo wezmę się za książkę, jaką ostatnio wypożyczyłam. Tymczasem zostawiam was z dzisiejszymi zdjęciami :)
A jak wy spędzacie ostatnie dni? Miłego!

Related Articles

57 komentarzy:

  1. Ja ostatnie dni spędzam na antybiotyku :c
    Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. spędzanie czasu ze znajomymi to chyba najlepsza opcja na ostatni weekend wakacji ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 2 miesiące tak strasznie szybko minęły. Nawet nie mam pojęcia kiedy...
    Bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie dni wakacje połączyły mi się z ostatnimi dniami kolonii, a ostatnie 2 dni sierpnia zamierzam spędzić w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) widać ze milo spedzilas czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetną figurę, super zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super zestaw i zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Ja nie mam konkretnych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna *.* Mniam pierożki hahha ^^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kombinezon! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja staram się w ogóle o tym nie myśleć i nie organizuję sobie weekendu w ogóle będzie co będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jak zawsze :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jakie ty masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak,to prawda! ja mogę to powtarzać w kółko i w kółko ♥

      Usuń
  16. Ostatnie dni? Spędzając chwile ze starą klasą i poznając nowe osoby z nowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak wakacje się kończą niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piękne nogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz chudziutkie nogi <3 Zapraszam na nową notkę ;* Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mojego bloga ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia. :)
    Ja odpoczywam. xD

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te Twoje wlosy
    no koncza sie niestety, nie pozostaje nam nic innego jak czekac do nastepnych

    OdpowiedzUsuń
  22. te pierwsze zdjęcia wyglądają jakbyś lewitowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie nogi *.*

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy *-*
    fajny ootd ;)
    zapraszam : http://me-colorful-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. to kombinezon, prawda? jest piękny! :) a dzisiaj wróciłam z nad morza i jestem trochę przerażona, że już w poniedziałek do szkoły. ;<

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczne zdjecia!
    Fajny blog, ladne zdjecia;)
    Bede czesciej zagladac.

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com
    Moze spodoba Ci sie tez u mnie?:*

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia, bo śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne te dwa pierwsze zdjęcia, super wyglądasz <33.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jak zwykle w domu :) A zdjęcia bardzo ładnee :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno fajnie spedzisz czas z babcia! A wycieczka rowerowa z kolezanka to swietna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Really love your jumpsuit Angelika! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kombinezon! ♥

    xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Przez pogodę tylko i wyłącznie w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny kombinezon ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ajj te ostatnie dni ;/ Świetne wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :))))

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładne zdj :)
    świetny blog, zapraszam na http://czekoladoszejk.blogspot.com/
    obserwuję, liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia :) Masz cudowny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  46. genialnie wyglądasz naturalnie i świeżo ;) piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...