In photos

Niezastąpiony

Cześć! Za takimi dniami jak te nie przepadam, siedzieć całymi godzinami w domu to nie dla mnie. Muszę wymyślić jakieś plany na najbliższe dni, inaczej zanudzę się... Może spotkam się z kilkoma osobami, z którymi dawno się nie widziałam? To całkiem dobry pomysł, tym bardziej, że za niektórymi tęsknię. Mam jeszcze wiele do zrobienia. Ale dzisiaj chciałam wam pokazać resztę zdjęć z wczorajszego dnia. Spodobał mi się klimat, jaki uchwyciła przyjaciółka, która jest moim osobistym i niezastąpionym fotografem. Co ja bym zrobiła bez Ciebie? Cóż, na pewno bym musiała wykombinować coś innego, aby na blogu pojawiały się zdjęcia mnie samej :) 
dzięki za ładne fotki, kochana 
Przy okazji chciałam napisać, że coraz więcej komentarzy piszą anonimowe osoby, cieszy mnie to, że tutaj jesteście i wyrażacie swoje zdanie (nie mam tutaj na myśli osób, które piszą nieuzasadnioną krytykę).

Related Articles

56 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia z tej sesji! <3 ALe Wy jesteście do siebie podobne, wyglądacie jak siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnaaa ;**

    ja też nie wiem, ale ważne że my lubimy :D
    może obserwujemy się wzajemnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak świetnie widzieć uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana masz świetną figurę!
    Ja bym wszyytsko dała , zeby mieć takie nogi!
    zazdroszczę! i pięknie wyglądasz, masz taką fantastyczną urodę :>
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze kochana ;******

    OdpowiedzUsuń
  6. I same zdjęcia i ty bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Moim niezastąpionym fotografem również jest przyjaciółka :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zdjęcia mają cudny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wyglądasz ;*

    Miło mi będzie jeśli skomentujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zdjęcia! ;)

    masz dołeczki!*.*

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie masz przecudne włosy! i oczywiście śliczne zdjęcia :)

    obserwuję & zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jak ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stylizacja i super włosy <3
    zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie mega klimatyczne zdjęcia <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie lubię takiego siedzenia i nic nierobienia przez cały dzień...
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. JEJU, jesteś cudowna. Masz taką piękną urodę :) piękny design. cudne włosy
    jasne, że obserwujemy! ja już i teraz twoja kolej :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. P.S obserwuję i na obserwatorach i na bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drugie zdjęcie fantastyczne ;3
    Gratulacje dla fotografki ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. FAJNIE WYGLĄDASZ :3

    OdpowiedzUsuń
  21. wiesz co..nie powiedziałabym,że to był udany koncert.To był na pewno dobrze spędzony czas..ale na koncertach powinno się śpiewać,a on bardziej gadał i nie zaśpiewał ani jednej piosenki do końca.Później,na koniec puścił dwie piosenki z playbacku(oczywiście powiedział nam o tym,bo widzieliśmy jak wkłada płytę,więc wszystko szczerze^^)
    Ale ogólnie polecam:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczne zdjęcia.♥

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)
    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne te zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej jakie śliczne włosy ;o
    Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Veneaa;]
    http://veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyszłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia i stylizacja :)
    Jak będzie ci się nudzić to możesz wpaść :) zapraszam make-up-prima-sort.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz ładne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczna jesteś ; ) i masz piękne włosy ;)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. ale jesteś śliczna ;)
    Zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz genialne włosy!!:) ja do takich dążyłam, w sumie do jeszcze dłuższych, bo miałam dłuższe niż ty i ścięłam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz cudowne włosy! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne zdjęcia !:)
    ja też teraz spotykam się z ludźmi z którymi nie miałam czasu ostatnio się widzieć

    OdpowiedzUsuń
  35. Też powinnam się spotkać z niektórymi osobami, zwłaszcza że niektórych nie widziałam już kilka tygodni :o
    Ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco :3

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteście super urocze na ostatnim zdjęciu! :) straszllllllllliwie podobają mi się te twoje białe spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku ale masz cudowne włosy! :) i do tego śliczna jesteś! :) zapraszam do nas w wolnej chwili;)
    http://czekoladowemango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne masz nogi;)

    i genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Biały z różowym, cudowne połączenie :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia! Bardzo fajnie wyglądasz i masz przepiękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz, masz genialne nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie, Twoja przyjaciółka robi świetne zdjęcia ; )
    świetnie połączyłaś ciuchy, podoba mi się outfit ;d

    + Dodaję do obserwowanych

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ;)
    Jestem zachwycona twoją urodę,jesteś przeurocza ♥
    Pozdrawiam !

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. faktycznie, swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obydwie jesteście prześliczne!Ja również mam niezastąpioną przyjaciółkę,bez której na moim blogu nie byłoby tylu pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...