6 sierpnia 2013

Letnia sesja fotograficzna cz.III

Takie dni lubię, ciągle w ruchu, poza domem... Wczoraj i dzisiaj bardzo dobrze się bawiłam. Razem z dziewczynami nadrabiam zaległości. Z rana się trochę denerwowałam, a sama myśl o spotkaniu i poważnej rozmowie z przyjaciółką (jeśli możemy się jeszcze tak nazywać), serce biło mi szybciej... Jednak poszło nie najgorzej i mam nadzieję, że nasze relacje się poprawią. Chciałabym chociaż normalnie się odzywać. Jestem wrażliwa i było mi przykro z tego powodu. Trochę odbiegłam od głównego tematu posta. Po spotkaniu pojechałam z Kari nad wodę. Spędziłyśmy miło i spokojnie resztę dnia. Niedawno wróciłam i pomyślałam, że ostatni raz pomęczę was zdjęciami z sesji, chociaż jeszcze trochę ich mam :) Miłego oglądania!
Bye!

57 komentarzy:

  1. ale jesteś fotogeniczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i Ty ♥

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/2013/08/konkurs-wygraj-design-bloga.html KONKURS NA DESIGN BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te zdjęcia. Śliczne masz włosy i oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamęczaj ile chcesz, bo genialne te zdjęcia są! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię jak mi się pogarszają kontakty z przyjaciółką ;<

    świetne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukienki ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko było dobrze :*
    rewelacyjne zdjęcia, ale lepiej Ci w kucyku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne zdjęcia *.*
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ty piękna. *.* Cudne fotki ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwa modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku ile tych sesji xd
    ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Takimi zdjęciami nigdy nie męczysz ! Wszystkie są znakomite! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie.! ;)
    Mogę spytać czy sama tworzyłaś wygląd swojego bloga.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyglądem pomagała mi Ula z http://unkaaa.blogspot.com/ :)

      Usuń
  15. Spoko, lubię być tak męczona :) Piękne zdjęcia!

    a sytuacji z "przyjaciółką" nie zazdroszczę.. również jestem wrażliwa i nie cierpię takich sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super! Masz cudowne sukienki *.*
    Oj, nie przejmuj się, będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna <3
    Śliczne zdjęcia xD ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥ na tych zdjęciach z kucykiem Cię nie poznałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie jest Ci w takim kucu ;d Super! Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie, ładnie! :)) Ostatnie jest po prostu the best!! <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd Ty masz dziewczyno tak piękne włosy? Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia ♥.♥ Włosy *o*

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś PRZEPIĘKNA! :d

    zapraszam do mnie :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarz ;)
    Ślicznie! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. prześlicznie wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądasz i masz takie piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sukienka ! Wygląsz slicznie :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. drugie zdjęcie śliczne *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:22 PM

    Sczerze? Według mnie zdjęcia są średnie. Nie dość ze zle zlapane kadry, to jeszcze ani sama modelka, nie zachwycają, przejrzałam wszystkie i stwierdzam, ze slaby ten fotograf jeśli robi zdjęcia na poziomie nastolatek na sesji...

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za te miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkie zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sesja <3.

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś piękna i zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudna jest ta czarna sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarna sukienka mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sesja, wyglądasz cudownie!♥ Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję. :*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. jakie Ty masz piekne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog ! Zapraszam do siebie ! Pozdrawiam Veneaa:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekna modelka :) wooood

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia! Masz bardzo długie włosy :D <3

    OdpowiedzUsuń
  45. za takie włosy oddałabym naprawdę wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  46. sliczne zdjecia!
    Bardzo ladna jestes, naturalna i pewna siebie :-)
    Dziekuje za mily komentarzyk oraz zapraszam ponownie :*
    Buziaki <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteś bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.