.

4 sierpnia 2013

Letnia sesja fotograficzna cz.II

Hej! Wczorajszy dzień minął mi równie dobrze i mile jak poprzednie. Do południa ogarnęłyśmy z ciocią mieszkanie, a później wybrałyśmy się na małe zakupy do galerii. Tam czas minął nam bardzo szybko i musiałyśmy wracać, aby zrobić coś dobrego na obiad. Później przyszli kuzyni i przyjechał znajomy cioci. Posiedzieliśmy trochę i wpadliśmy na pomysł, aby wybrać się do kina na horror "Obecność", który mogę wam polecić. My dwie zastanawiałyśmy się, czy nie wyjść z sali w połowie seansu. Jednak siedziałyśmy na fotelach i dotrwałyśmy do końca. Wcale nie żałuję, ponieważ film był naprawdę dobry. Jak już wróciłyśmy po 22 do domu, chłopcy oczywiście zaczęli się wygłupiać i straszyć ;) Po całym tygodniu spędzonym u cioci, wracam dziś do domu wieczorem. Ale teraz mam dla was kolejne zdjęcia z sesji.
Może ktoś z was oglądał ten film? Jak wam się podobają zdjęcia? Miłego dnia!

48 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne włosy ! Wspaniałe zdjęcia...

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, tak samo jak z poprzedniej notki :)) A jeśli chodzi o film to widziałam zwiastun i mnie przeraził, moja siostra na nim była :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia *.* haha. Zapraszam do mnie: http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne włosy *.* strasznie Ci ich zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam filmu, a zdjęcia genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że podobało ci się u cioci:)
    nie przepadam za horrorami no i piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. filmu nie oglądałam, bo nie lubię horrorów! :p

    przepiękne zdjęcia! :)
    masz rewelacyjne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O, właśnie zamierzam się wybrać na ten film! :3
    Zdjęcia świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam, a zdjęcia są bardzo ładne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię horrorów i omijam je szerokim łukiem.Zdjęcia cudowne tylko brak uśmiechu :< :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty śliczna ile masz wzrostu ?
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia z klimatem :) Widać, że bardzo dobrze radzisz sobie przed obiektywem :)
    Nie lubię horrorów, dlatego nie oglądałam tego filmu :C

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh zakochałam się w tej sukience :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! Oglądałam zwiastun i raczej bym nie poszła :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm, nie oglądałam tego filmu, ale może skuszę się za jakiś czas. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy2:15 PM

    Z tych włosów to masz taki trochę busz. Jest lato więc mogłabyś je sobie związać żeby było ci chłodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam związane przez jakiś czas, potem były rozpuszczone do zdjęć. Nie było mi przez nie gorąco :)

      Usuń
  23. Anonimowy2:36 PM

    Ostatnie zdjęcie mi się podoba.
    P.S. Popraw link do aska. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda mi kasy, żeby chodzić na horrory do kina, ale może za jakiś czas, przy okazji nocki z dziewczynami obejrzę ;)
    Ale masz dluugie włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :)
    Słyszałam o tym filmie już kilka razy i zastanawiam się czy na niego iść, chociaż za horrorami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz piekne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna sukieneczka.... aale masz długie włoski..:) świetnie.

    a co do horroru, to mówisz, że polecasz. Bo właśnie też miałam ochotę się na to wybrać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kurde włosy to ty masz super <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! :)
    Oddawaj swoje włosy!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy1:38 PM

    Super WŁOOSYYY!!!! Oj, chyba masz najdłuższe w całej szkole, a przynajmniej w klasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) Nie, jest pewna dziewczyna w szkole, która ma dłuższe włosy ode mnie :)

      Usuń
    2. Anonimowy10:20 PM

      Oj tam. Jest takie powiedzenie, że nie liczy się ilość tyko jakość. Chociaż nie widziałam tamtych, to założę się, że twoje są piękniejsze. CUUUUDO

      Usuń
  31. Jakie Ty masz mocne, zdrowe włosy! I takie dłuuugie! Sesja bardzo fajna: taka naturalna. Długość włosów i sukienka dodają Ci mega uroku!
    Filmu nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjne zdjęcia :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ^^
    Tylko pozazdrościć :)
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Filmu nie oglądałam .. ale zdjęcia piękne :) Cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.