2 sierpnia 2013

Letnia sesja fotograficzna cz.I

Hej! Znalazłam nareszcie trochę czasu wolnego. Mam dla was kilka zdjęć ze środowej sesji. To była całkiem spontaniczna decyzja, byłam z ciocią w centrum miasta, kiedy zadzwoniła do jej kuzyna, który zajmuje się fotografią i jest w tym całkiem dobry. Godzinę później spotkaliśmy się i rozmawialiśmy., a później wzięliśmy się za zdjęcia. I mam ich naprawdę dużo, dlatego dzisiaj wstawiam tylko część z nich. Resztę pokażę wam niebawem :) Spędziłam wtedy dobrze czas i było nawet zabawnie. Na początku byłam nieśmiała, choć nie stresowałam się. To był pierwszy raz, kiedy ktoś inny robił mi zdjęcia niż przyjaciele czy bliższa rodzina, ale po pewnym czasie starałam się robić swoje :) Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają.
Co sądzicie o fotografiach? Z chęcią poczytam wasze zdanie.Wczoraj wybrałam się z chrzestną do Krakowa na cały dzień, fotorelacja na pewno pojawi się w najbliższych dniach. Trzymajcie się ciepło!

63 komentarze:

  1. Jejku, ale masz śliczne włosy! ♥
    Jak porównuję Twoje zdjęcie z okularami i bez to wyglądasz całkiem inaczej ;o

    ♡ » http://lifestyle-lenny.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pewnie bym się stresowała! No ale po Tobie nie widać żadnej tremy :* Zdjęcia wyszły naprawdę ślicznie! To przede wszystkim zasługa modelki, fotograf jest drugorzędny ;)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne te zdjecia! Masz sliczny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są przepiękne :)
    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia ;) a w Twoich włosach się zakochałam, oddaj mi ich trochę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5:36 PM

    2 pierwsze zdjecia wstawilas takie same ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są takie same, tła się różnią i jasność :)

      Usuń
  10. Jesteś prześliczna! Z początku chyba każdy tak ma, że się krępuje przed aparatem, ale potem idzie z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;) ten chłopak ma serio mega talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zawsze jest innaczej kiedy robi zdjęcia nieznany człowiek lub ktoś kto się na tym dobrze zna. Szczególnie podoba mi się ostatnie zdjęcie, jest naprawdę ładne.

    pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są ! Oby tak dalej. I ten uśmiech <3 http://nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. asle śliczne zdjęcia:) bardzo ładnie wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne zdjęcia! o.O :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszły te zdjęcia, czekam na resztę :p

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zdjecia, naprawde ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :)
    mogłabym Cie prosić żebyś kliknęła w link w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no zazdroszczę Ci tych włosów ! modelka ;pp
    gorąco pozdrawiam !
    http://majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No, no ślicznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia....i sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. te na tle fontanny bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia <3
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne i pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie wyszłaś:)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3:11 PM

    Wszystko fajnie, tylko jak już wiedziałaś, że będziesz miała sesję, trzeba było ogolić sobie pachy. <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o 3 zdjęcie, to ono po prostu tak wyszło i tyle...

      Usuń
    2. Anonimowy1:45 PM

      aaaaa, to oki

      Usuń
  35. you are so pretty on your last photo! :)

    lavinajampit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, śliczna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajniutkie zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zdjęcia są cudowne
    !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia:D
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czym była robiona ta sesyjka <3 ? Pierwsze zdjęcie najlepsze! Zapraszam na "DZIEŃ DRUGI" z Chorwacji :D Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione Canonem EOS 450D :)

      Usuń
  43. Ślicznie wyszłaś na wszystkich zdjęciach <3. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne są te zdjęcia, masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie <3
    Jesteś śliczna!!! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.