.

10 sierpnia 2013

Kraków -fotorelacja część I

Jestem osobą, która lubi podróżować i odkrywać nowe miejsca. Już w maju planowałam swoje wakacje, nawet jeśli miały się one skończyć w moim rodzinnym mieście, planowałam rzeczy, myślałam, co będę robić i z kim. Wakacje nadeszły, plany zaczęłam realizować. Kraków chodził mi po głowie chyba już od września i nie ukrywam, że miałam na to miasto ochotę. Kiedy pojechałam do chrzestnej na kilka dni, postanowiłyśmy spełnić to moje małe marzenie. Kraków mnie oczarował! Jego artystyczna atmosfera i mili ludzie wywarły na mnie duże wrażenie. Gdzie się nie rozejrzałam, mogłam usłyszeć zagranicznych turystów z każdego zakątku Europy. Stary Rynek jest jednym z tych miejsc, gdzie możemy usiąść w dowolnej kawiarni czy restauracji i odpocząć chwilkę i nazbierać sił na dalsze zwiedzanie Kościoła Mariackiego czy renesansowego pasażu handlowego -Sukiennic.  Razem zwiedziłyśmy najważniejsze i najciekawsze miejsca tego urokliwego miasta. Dzisiaj tylko kilka zdjęć, następnym razem pokażę wam ich więcej!
Życzę wam miłego dnia!

44 komentarze:

  1. też uwielbiam Kraków:)! najpiękniejsze miasto chyba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chciałam pojechac do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :) uwielbiam Kraków, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Kocham swoje miasto <333

    OdpowiedzUsuń
  6. W Krakowie ostatni raz byłam w marcu tego roku, ale nie była to pora odpowiednia na zwiedzanie, bo niestety było dość mroźno pomimo, że nie było już śniegu (przynajmniej tam). Z ogromną chęcią bym jednak pojechała teraz pochodzić po rynku :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda Kraków to piękne miasto, chociaż już dawno temu go odwiedziłam, to i tak pamiętam wiele z tego urokliwego miejsca, chociażby i zjedzenie przepysznego obiadu na rynku :)

    Zapraszam do mnie :3

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację Kraków jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam tam kilka razy i za każdym zakochiwałam się coraz bardziej! Piękne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chciałam pojechać na wakacjach do Krakowa, ale chyba już nic z tego :c

    wspaniałe zdjęcia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. w Krakowie byłam jakieś 547934934549 razy ale za każdym razem tak samo mi się podoba ;D w przyszłym tygodniu będę robić za przewodnika dla moich koleżanek z obozu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Krakowie, świetne zdjęcia :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w tamtym roku w Krakowie na wakacjach, a w tym roku kalendarzowym na którymś weekendzie, bo mam kuzynke, która mieszka kilka kilometrów od Krakowa.
    Widze, że wypad udany. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków ma swój klimat i magię !
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wszystkie najbardziej znane i obowiązkowe zabytki Krakowa zaliczyłaś, to dobrze :> Teraz wracaj, żeby poznać go od innej strony! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w krakowie i tez spodobało mi sie to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraków jest piękny <3

    ja byłam w czwartek w Krakowie z moją przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. TEż kocham Kraków :D
    i pragnę zauważyć że masz strasznie czyste auto :D
    U nas to rzadki widok :D hahah ^^
    Jak ja nie umyję to już nikt tego nie zrobi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam się jutro tam wybrać, ale pogoda nie jest najlepsza. Uwielbiam Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam w Krakowie tylko raz, ale miło wspominam to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię to miasto, jest tam przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kraków to cudowne miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Krakow <3

    OdpowiedzUsuń
  24. marzę o wycieczce do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOo ja Cię , Kraków, ale super! Chciałabym tam pojechać ;dd

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja byłam tylko raz w Krakowie na trzy dni z wycieczką szkolną i kocham to miasto! :)
    Cudowne zdjęcia! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy6:51 PM

    Wszyscy tylko zabytki i zabytki i zabytki, a czemu nikt nie zauważył tego, że słynie też z niezwykle drogich sklepów i centusi. <----

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Krakowa, ale w przyszłości napewno to zrobię.

    Nic dziwnego, że Kraków Cię oczarował, to wspaniałe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w Krakowie byłąm zaledwie 2 razy :/
    Cudne zdjęcia *.*

    Miło mi będzie jeśli skomentujesz mojego bloga, lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię to miasto!:)
    sama też byłam w tych miejscach i jest tam niezwykle!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. matko, w Krk byłam ostatnio w podstawówce :o xd bardzo ładne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia ;) piękny Kraków ;)*
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kraków to piękne miaasto!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kraków jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Kraków <3

    U Was jeszcze mają być ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie też to miasto oczarowało i chciałabym tam mieszkać ;)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kraków jest super ;)
    Swietne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. W Krakowie byłam tylko dwa razy - raz z wycieczką szkolną, a raz na Coke'u 3 lata temu, ale przy obydwu wyjazdach nie zobaczyłam wystarczająco dużo. Chciałabym tak pospacerować bez pośpiechu po rynku, dopiero wtedy czuje się, że się gdzieś było ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w przyszłym tygodniu prawdopodobnie jad do Krakowa już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.