.

18 sierpnia 2013

Instagram mix

Hej Hej! Ostatnio miałam problemy ze snem, kładłam się późno, wstawałam wcześnie... A w dodatku budziłam się niewyspana i zmęczona, potrzebowałam wtedy najczęściej kawy. Wieczorem byłam tylko ja w domu. Nie ukrywam, że dopadł mnie imprezowy nastrój, śmiałam się z niczego. Dojrzewanie, hormony. Inaczej tego nazwać chyba nie mogę. Poszłam dosyć późno spać, około dwunastej. Byłam zmęczona po tym, jak się "wyszalałam", dlatego dosyć szybko zasypiałam. Ale i tak się tak nie stało, kiedy usłyszałam powiadomienie z telefonu. Wiadomość od kolegi. Parę minut później od Agaty. Haha, dziękuję wam jeszcze raz, że mnie wybudziliście i że do drugiej w nocy pisaliśmy Także fajnie, wyspałam się i chyba po raz pierwszy w te wakacje udało mi się wstać po dziesiątej! A dzisiaj mam dla was mix z Instagrama ; )
Cracow me beach me me with friend me breakfast  
my stomach me me yoghurt with fruits me thai soup Cracow me
Tymczasem ja zmykam się ogarnąć, a później wybieram się do taty. Miłego dnia!

52 komentarze:

  1. Zazdroszczę instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix!
    Ja w wakacje wstaję codziennie po jedenastej!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja odwrotnie, wstaję prawie zawsze po 10! :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zasnęłam o 5 nad ranem, a wstałam przed 12... Świetny mix. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzuuch <3 Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ALe świetny mix. :)
    O masz 777 obserwatorów. :)

    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanko boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, lubię takie instagramowe mixy♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie mixy zdjęć :) ojj ale bym sobie poleżała na takiej plaży.. może już niedługo ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny mix ^^
    zapraszam na ROZDANIE DO MNIE ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny mix :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny mix ;)
    Fajna liczba obserwatorów -777 ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy mix :)
    Zapraszam do siebie ;*
    Będe wpadala tu czescie ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chodze spać po 23 a wstaje o 9 i tak codziennie ;D nie wiem jak zaczne wstawac o 6.30 ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. kawa <3

    ładny mix :D

    zapraszam http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie mixy zdjęc :) śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiaaaam takie mixy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny mix :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki ,że wpadłaś. Świetny mix zdjęciowy ! Pyszności <3
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też ostatnio spałam dosć długo, a budziłam się niewyspana i zmęczona :(

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie mixy !

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam tak,że idę późno spać, a wstaję wcześnie...


    Fajny mix!

    OdpowiedzUsuń
  28. alee brzuszek chudy :D
    fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Heh, ja w wakacje zawsze chodzę spać ok. 23 i wstaję o 10 lol

    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Imprezowy nastrój zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny mix! <3
    Kochana, mogłabyś poklikać w linki w mojej nowe notce? to dla mnie bardzo ważne! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny mix :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam instagrama ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniały wakacyjny mix!!!wspaniale.
    ♥ ♥ ♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam instagramowe mixy ♥
    Jesteś z Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam niedaleko, około 50km :)

      Usuń
  37. Ja teraz staram się kłaść spać koło 23 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. insta stało się moi uzależnieniem, kocham takie mixy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.