.

16 sierpnia 2013

I'm thinking right now...

Hello! Czy u was też taka piękna pogoda? W moim mieście jest ciepło, słońce świeci, wszystko czego potrzebowałam już mam. Wczoraj wzięłam się za filmik z wypadu do Krakowa, ale pod koniec program mi się zawiesił i wszystko przepadło, grr! Będę musiała od nowa przy tym usiąść, ale to już w wolnej chwili... Teraz myślę, co by tu ze sobą zrobić. Najprawdopodobniej przejadę się gdzieś rowerem. Chcę, żeby Kari już wróciła z nad morza! Wczoraj nawet rozmawiałyśmy przez telefon, ale przerwało nam dwa razy, haha. W sumie Żaneta też jest zajęta przygotowaniami do ślubu kuzynki, a inni moi znajomi nagle gdzieś wyjechali. Dzisiaj miał być filmik, ale wspomniałam już, dlaczego go nie pokażę. Dlatego zostawię was z moimi  dzisiejszymi zdjęciami ; )
Tinychat przełożyłam na inną datę, dam wam znać, co i jak jeszcze :)) Miłego dnia, miśki!

65 komentarzy:

  1. U mnie b.ładna pogoda^^
    fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Świetny blog...

    Interesuje się fotografią a na moim blogu znajdziesz moje prace (zdjęcia)...zapraszam :)
    http://margaret-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokój !:) ładnie wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4:37 PM

    Jaki masz śliczny pokój ;) Pokażesz nam go kiedyś w całości? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale najpierw muszę dokończyć wystrój :)

      Usuń
  5. U mnie też jest dość ciepło, ale wszyscy w pracy albo gdzieś pojechali :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chude nogi ;3
    Ja właśnie dzisiaj korzystając z ładnej pogody wybrałam się na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywne fotki, również miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz chude nogi *o*

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz taką śliczną urodę, jak indianka. :*

    Obserwuję!
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie niestety nie jest za piękna pogoda. ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jaka ty jesteś ładna :o <3

    OdpowiedzUsuń
  12. No to miłego dnia :)) !

    OdpowiedzUsuń
  13. O! U ciebie też komplikacje z filmikiem? eh :(
    Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6:59 PM

    Oj, jak patrzę na trzecie zdjęcie to aż się boję.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dzisiaj słonecznie, ale nie upalnie. Idealnie, żeby posiedzieć na balkonie z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywne zdjęcia!
    Ps. Na moim blogu nowa notka przegląd sklepu i bardzo proszę o klikanie w kolorowe numerki <3 Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny masz pokój *-*
    U mnie też było ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny masz ten pokoik!

    OdpowiedzUsuń
  19. boziu jakie ty masz piękne, długie włosy, zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne włosy :) nie ścinaj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prześliczne włoski *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jak się tak uśmiechasz :) To Twój pokój?Pokazałabyś go kiedyś?
    Ja na szczęście mam swoich znajomych na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, naprawdę? :)) Tak, to mój pokój. Z pewnością pokażę, kiedy dokończę parę szczegółów :)

      Usuń
  23. Piękny uśmieszek *.*

    Skomentujesz?
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia i pokój :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie urządzony pokój. Mam nadzieję, że nam go pokarzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pozytywne zdjęcia! :)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne włosy. A co do wyjeżdżających osób to mam tak samo ;<

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też dziś bardzo pogodnie! ;) Pozytywne zdjęcia!

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia.♥

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie też taka ładna pogoda :D śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać w tle śliczny pokój :D.
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz fajną bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz śliczny pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz genialne lozko :D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne fotki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za komentarz ;) piękne zdjęcia i włosy

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też jest gorąco. Uwielbiam taką pogodę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie właśnie ładnie nie jest :( +21 stopni i dość mocny wiatr.. -.-
    świetne zdjęcia! włosięta! *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie podobają mi się Twoje włosy *.*
    U mnie nadal gorącoo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczuplutkie masz nogi, super są. Pokój również w eleganckim fajnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  41. swietne zdj i fajna notka ; )
    obserwujemy?Ja juz.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja się zachwycam Twoimi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  43. AHH właśnie jaka ładna pogoda.
    masz piękne włosy :>
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.:)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. mam taki sam aparat :)
    ładne zdjęcia z poprzedniego posta

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie przeplatanka, trochę ciepło, trochę zimo! :))
    Bardzo spodobał mi się Twój pokój :))

    Pozdrawiam. ;*
    Naprawdę pomogłabyś mi z tym wyglądem bloga? Interesuje mnie takie ułożenie (nagłówka, notki o sobie) podobnie do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  47. No jaki ładny pokoik, wielkością trochę przypomina mój... tak sądzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj, złośliwość oprogramowania bywa wkurzająca...

    OdpowiedzUsuń
  49. Wczoraj była piękna pogoda <3.

    OdpowiedzUsuń
  50. ale masz ślicznie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oh, masz niesamowite włosy! Takie mocne i grube, pozazdrościć tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. To najwyżej możemy spróbować, jeśli oczywiście masz czas :))
    A jeśli nie to mogę napisać do kogoś innego :)

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale Ty masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.