In life

Czekam z niecierpliwością

Od kilku dni wszyscy przypominają mi o szkole, że wakacje się kończą, że ławki czekają już na uczniów... Nie powiem, trochę mnie to irytuje. Przecież doskonale wiem, który mamy dzień i ile pozostało do końca błogiej wolności. Staram się wykorzystać każdy dzień mimo pogody, która jest zmienna od jakiegoś czasu. Na dzisiaj mam różne plany: posprzątać dom, ogarnąć wnętrze mojej komody (bo panuje w niej istny chaos!), pomalować paznokcie, a może nawet ruszyć się z domu. Na razie pozostanę przy pierwszym zajęciu. Jutro zaś przyjeżdża do mnie Agata, mój grubasek! Wiem, że to przeczytasz, czekam na ciebie z niecierpliwością ♥ 
to zdjęcie idealnie odzwierciedla mój dzisiejszy humor...
A jak u was? Jak spędzacie dni? Miłego!

Related Articles

43 komentarzy:

  1. U mnie bardzo brzydka pogoda :c
    Śliczne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie! <3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszne zdjęcie ;* Obyś miło spędziłą czas ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wychodzę z domu, nowy post: http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4:02 PM

    Strasznie masz wielkie dłonie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu tak wyszło :c

      Usuń
    2. Lol, nawet jeśli, to co w tym złego? :o Bardzo ładne zdjęcie, ale anonimowi zawsze muszą znaleźć jakieś "ale" ;/

      Usuń
  6. pozytywne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja chyba również muszę wziąć się za porządki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcie :)
    u mnie dobrze, ale trochę nudno :/

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też ciągle o tym przypominają, niestety.
    Pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak co roku wszyscy o tym mówią :D a w tym roku po raz pierwszy mnie to nie dotyczy :p

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah ja jakbym nie czytała blogów to bym nie wiedziała za ile dni szkoła ;_; kalendarz w wakacje dla mnie nie istnieje XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś cały dzień przed komputerem! :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już ciągle myślę o szkole :/
    Haha,ja się cały czas lenię!!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też irytuję że każdy pisze ze zostało tyle i tyle do konca..
    dobrze że korzystasz z reszty wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że humor mimo pogody dopisuje - tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie spoko, poza tym,że jestem załamana,że wakacje się już kończą. Ładna fotka! ;)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na dzisiaj też miałam wiele planów, aczkolwiek nic nie zrobiłam haha Ale jutro biorę się w garść, w końcu trzeba najlepiej wykorzystać ostatnie dni laby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie to irytuje jak moja mama ciągle mi przypomina , że już koniec wakacji, ooo gaszzz jak bym nie wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie też strasznie denerwuje to nawijanie o szkole,jak na razie cieszę się tymi 2 tygodniami jak tylko mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam ostatnio ciasto z Twojego przepisu z poprzedniego postu i wyszło świetne, rodzinka była zachwycona, zniknął w godzinę ten placuszek :D Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu, ciężkiemu do zinterpretowania klipowi. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Staram spędzać dni ze znajomymi. Ja jednak trochę się cieszę, że niedługo rok szkolny. Pierwszy rok w nowej szkole, nowa klasa, nowi ludzie ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. alle fajen zdjecie takie pocieszne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Milego sprzatania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, to ciągłe gadanie o szkole jest strasznie irytujące! Ja teraz spędzam dni przy remoncie mojego pokoju :p

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam dzień lenia:) regeneruje siły przed weekendem w pracy

    OdpowiedzUsuń
  27. na zdjęciach oraz oraz na szykowaniu do szkoły .. :))
    wszyscy mi już mówią : to co wakacje się już skończyły? Przecież one jeszcze trwają, tak to irytujące ;0

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałaby się lepsza pogoda na te ostanie dni wolości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie też irytuje to wypominanie -_-
    ostatnie dni bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ah do szkoły! Dobrze ze przypomnialas :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pragnę lepszej pogody na te ostatnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wakacje mam do połowy października:) Nie wliczam w to praktyk studenckich;p

    OdpowiedzUsuń
  34. mi też każdy przypomima o rozpoczęcou roku szkolnego. Wakacjami już się nacieszyłam, a chcę poznać nową klasę i szkołę.
    świetne zdjęcie :) takie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ciągle pada i jest ponuro wiec zbytnio nie chcę mi się nic robić ;)
    Ja tak samo, pomimo tej pogody humor mam świetny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zdjęcie <33
    Fajne plany :>,

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji, ale wiem, jaki to ból, kiedy się kończą i też zawsze nie lubiłam jak np. rodzina mówiła "a gdzie to idziesz za tydzień?".. :P w każdym razie ostatnie przebłyski słońca trzeba dobrze wykorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oo piękne dziewczyny! masz na prawdę genialny blog!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...