2 lipca 2013

W takie dni...

Zza chmur wyszło słońce, temperatura wzrosła, każdy szczęśliwy. Co prawda do upałów jeszcze trochę daleko, ale wszystko w swoim czasie. Przyjdzie i na to pora, prawda? Mam nadzieję, że pogoda będzie cieplejsza, w końcu są wakacje! W takie dni mam ochotę na wszystko. Dlatego też dzień zaczęłam od biegania, dołączyła do mnie przyjaciółka i razem przebiegłyśmy 5km. Później odpoczywanie, odpisywanie na maile, odwiedzenie waszych blogów. I chyba za długo siedziałam w miejscu, bo włączyłam płytę z treningiem. A za chwilę będę się szykować na jutrzejszy wypad z rodziną na termy. Zostanę u dziadków kilka dni, najprawdopodobniej do niedzieli, może dłużej, więc postów nie będzie...
z niedzieli...
A jak wam mija dzisiejszy dzień? Macie jakieś plany na jutro? Miłego

102 komentarze:

  1. Na jutro mam jeden konkretny plan,który mam nadzieję wypali :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę jutro do sadu troszkę sobie dorobić :)
    Śliczne masz włosy :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. plany są, ale nie wiem czy wszystkie wypalą ;p
    też pojechałabym na termy albo na basen!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. na jutro zero planów ;) udanego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękne włosy! <3
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też liczę,że będzie coraz cieplej, bo to w końcu wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny wygląd bloga, taki że aż chce się tu być i czytać te ciekawe posty, naprawdę!

    naszymi-oczami.blogspot.com LICZĘ NA OBSERWACJĘ I KOMENTARZE dzięki wielkie ♥ P.s prowadzę tego bloga z przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro będzie długi spacer z przyjaciółką ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dziś nawet było trochę upalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cały dzień przesiedziałam na dworze! ;)
    Za chwilkę znowu się wybieram^^

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, dziewczęco wyglądasz:) dodałam do obserwowanych :).zapraszam myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie masz piękne włosy ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie odpoczywam po tenisie, więc i u mnie dzień był aktywny ;) Życzę miłego wyjazdu do dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy biegają tylko ja nie mogę zacząć, bo nie mogę się zmobilizować.:( A jak ty zaczęłaś biegaż, tak po prostu?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak po prostu. Pomyślałam, że bieganie to dobry sposób na spalanie kalorii i zabicie czasu, poza tym można wyładować stres i dotlenić się :)

      Usuń
    2. Dzięki:) Nawet mam już buty do bieganie, ale jakoś nigdynie mogę. Wcześniej wykręcałam się  z powodu szkoły, ale teraz myślę≤ że na 100% jutro zacznę:)

      Usuń
  15. No u mnie jest dzisiaj słonecznie, pogoda zaczyna dopisywać :)
    PS. masz śliczne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci długości włosów,boskie! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ciągle nie mogę się zmobilizować do biegania :(
    Ale od jutra zaczynam! hahha.
    Fajny zestaw, i o! masz cudowne włosy *.*
    Udanego wyjazdu!
    +obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie dziś było rano zimno, o 14 gorąco, aż musiałam iść się przebrać, a o 16 znowu zimno deszcz i burza. :<

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz śliczną bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz świetne włosy ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie sliczna z Ciebie dziewczyna ! ;)

    pozdrawiam
    FC;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne włosy
    ja mam jutro w planie wyjazd jednodniowy do Wrocławia (ale głównie z obowiązku związanym ze studiami)
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie już dziś było nieco upalnie, nawet się opaliłam trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow, jakie masz piękne włosy! Moja przyjaciółka miała podobna długość, obcięła do ramion i świetnie się czuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba bym umarła, a nie przebiegła tyle km :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jesteś! *__*

    Zapraszam do mnie!
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję! Urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I'm following you now sweetie via bloglovin,
    Be sure to follow me back as promised!
    Thank you for your lovely comment :)
    Speak soon,
    Have a great day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna jesteś.
    Super zdjęcia *_*
    Zaobserwowałam i byłabym wdzięczna jak byś też zaobserwowałam :)
    Proszę zaobserwuj będę bardzo wdzięczna.

    Zapraszam do obserwowania :
    http://martaandmarta2001105667.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie dłuuugie włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Byle nie cieplej! ;p Zazdroszczę aktywnego trybu życia :) Ja jestem z 'rodziny' leniuszków i w takie upały ciężko mi ze sobą cokolwiek zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sobie poleniuchować, nie ukrywam tego ; ) Zawsze można w sobie coś zmienić :)

      Usuń
  33. Śliczne zdjęcie <3 Ja niedługo wyjeżdżam na dłuugo oczekiwane wczasy, a na razie nadrabiam zaległości w spotkaniach z przyjaciółkami :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  34. hej hej swietny blog podobają mi się bardzo Twoje włosy pozdrawiam i zapraszam do siebie może zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  35. ja dzisiaj leniuchuje ! :D

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcie! ;)
    ja ostatnio jedynie leniuchuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Pogoda jest świetna.:D
    Fajne zdjęcie.:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny sweterek, ja mam zamiar zaczęć biegać, ale nigdy nie mam czasu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  39. pogoda genialna! <33 śliczne zdjęcie:#

    OdpowiedzUsuń
  40. 5 km - nieźle! :) też muszę zabrać się za bieganie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jutro mam ognisko, oby było fajnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie strasznie gorąco! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie też wyszło słoneczko ,aż chcę się wyjść na dwór :D

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyszłaś na tym zdjęciu :) bardzo ładny blog!

    OdpowiedzUsuń
  46. Do upałów daleko? U mnie tak przygrzewa, że uciekam przed słońcem, jak diabeł przed święconą wodą, choć z drugiej strony, wreszcie czuć wakacje! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś taka śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. a u nie upały i wczoraj i dziś ;) aahhh to jest pogoda na wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja się niestety rozleniwiłam ... super zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. udanego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jakie włosiska! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Błogie lenistwo, nie ma to jak wakacje ;) Szczerze nie jestem fanką Twoich stylizacji ale za to uwielbiam Twoje włosy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam na świeżutki post! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. na pogodę nie nażekam :) moim zdaniem temperatura jest idealna :d
    udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. masz piękne włosy. Zazdroszcze :D

    zapraszam do mnie: www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna fotka :)
    masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna notka i zdjęcie,śliczna jesteś ^^
    Brak planów ;c

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. słyszałam, że cały lipiec ma być tak beznadziejnie :c

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz ^^ Ładne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  60. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie upały straszneeee! :) Świetne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Miłego pobytu :*
    Świetna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Tarnów również odwiedziło słońce i aż chce się żyć.

    OdpowiedzUsuń
  64. Miłego pobytu u dziadków <3.
    Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne masz te włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  66. więc widzę, że miałaś bardzo intensywny dzień. ;) i tak trzymaj, sport i treningi to bardzo zdrowy tryb spędzania czasu. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam ogromnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. taki z Ciebie niewyżyty duszek? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale masz ładne , długie włosyy <3
    Mi się na razie nie chce biegać, ale może się kiedyś skuszę hehe ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. jakie Ty masz długie włosy:o

    OdpowiedzUsuń
  70. jakie piękne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  71. super włosy, ja będę jeszcze długo czekała aby uzyskać taką długość :( obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  72. pisałaś może posta o swojej pielęgnacji włosów? jeśli tak to podeślij mi linka bo masz takie genialne włosiska :D *-* ja chętnie poczytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie pojawił się taki post na moim blogu, ale coraz częściej myślę, że powinien, wiele osób mnie o to pyta :)

      Usuń
  73. u mnie się pogoda zaczęła psuć :(

    OdpowiedzUsuń
  74. super :) fajnie piszesz notki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Tez mam taki rozowy sweterek;)
    ja jeszcze nie wiem kiedy pojade odwiedzic babcie:)) tak na kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
  76. dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie błyszczące i długaśne włosięta <3 Mam nadzieję, ze miło spędziłaś czas u dziadków :D

    OdpowiedzUsuń
  78. a ja dziś cały dzień się owalam <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna z Ciebie dziewczynka <3.
    Ładny desing. Ja również cały czas siedzę przez laptopem :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ale Ty jesteś słodka!!! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne zdjęcie <3 :) Uwielbiam taką piękną pogodę ^^Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. słodko:) ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.