1 lipca 2013

Upominek od eFoxcity

Hej! Od jakiegoś czasu czekałam na przesyłkę z zagranicy. Wczoraj, kiedy wróciłam do domu, zajrzałam do skrzynki i ujrzałam kilka kopert, w tym jedna była zaadresowana do mnie. Spojrzałam na chińskie wyrazy i się ucieszyłam, że przesyłka nareszcie do mnie doszła. A jak się później zorientowałam, przesyłka przeleżała w skrzynce tydzień! Dzisiaj chciałam wam pokazać jej zawartość...
Jest to upominek od EFOXCITY. Naszyjnik bardzo mi się spodobał ze względu na jego delikatność. Będzie pasował do wielu rzeczy. W najbliższym czasie na pewno pojawi się z nim stylizacja. 

72 komentarze:

  1. Całkiem ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię ! Nie ma nic piękniejszego :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, naszyjnik jest bardzo delikatny i to jego zaleta! Naprawdę śliczny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie prześliczny *.*
    Ja również czekam na przesyłkę od nich ;)

    Obserwuję ;3
    Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik :)
    Ciężko z nimi o współpracę??
    Obserwuję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni napisali do mnie z prośbą o współpracę, więc nie wiem, jakie mają wymagania :)

      Usuń
  7. Wspaniały blog.
    Ciekawie się czyta.
    Zapraszam do mnie i Pozdrawiam.
    N.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny.. taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak wyczekiwac przesyłki leżącej tydzień w skrzynce :)
    Bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no masz rację delikatny ten wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie w moim stylu,ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny naszyjnik, może to kwestia zdjęcia, ale wygląda na taki, który szybko może stracić kolor ;x Miejmy nadzieję, że długo wytrzyma jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fabulous <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladny :)
    pozdrawiam, http://l0velyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik jest ok, sama go wybieralas, czy dostalas prezent niespodzianke?

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny , delikatny naszyjnik. W ogóle oni mają śliczną biżuterię.


    Zapraszam do mnie : enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, mi też kiedyś list przeleżał w skrzynce kilka dni, zanim się zorientowałam :D
    Naszyjnik jest śliczny, chciałabym taki ze swoim imieniem :3

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaaki piękny ! <3
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny naszyjnik , fatycznie jest bardzo delikatny , podoba mi się :) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do mnie, może się odwdzięczysz? :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Naszyjnik owszem jest świetny ^^ Zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny ♥
    Idealny do zwiewnych, letnich, eterycznych stylizacji c:

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny, choć wygląda na plastikowy..

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny upominek :) Mam podobny naszyjnik tylko że z napisem love :P

    OdpowiedzUsuń
  35. jest mega uroczy :D !

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie delikatne dodatki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie ładne naszyjniki ♥ Jeśli chcesz obserwacja za obserwacje napisz na moim blogu :)http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piękny naszyjnik jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Proponowali mi współprace ale jakos ich warunki mnie nie przekonują :-) ale naszyjnik jest uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.