.

14 lipca 2013

Przepis na rafaello

Dawno na blogu nie chwaliłam wam się przepisem. Teraz, kiedy mam wakacje, mogę więcej czasu spędzać w kuchni i próbować swoich kulinarnych sił. Dietetyczne babeczki nie do końca mi się udały, ale mam dla was inną słodycz, prostą w wykonaniu. Dzisiaj chciałam wam przedstawić przepis na ciasto rafaello. Jest naprawdę pyszne i warte spróbowania. 
 Składniki na biszkopt:
6 jajek
szklanka mąki
2 łyżki mąki ziemniaczanej
1 łyżka proszku do pieczenia
szklanka cukru
Składniki na nadzienie ciasta:
1/2 litra mleka
2 białe czekolady
4 czubate łyżki wiórków kokosowych
Powyższe składniki rozpuszczamy i gotujemy. Do otrzymanej masy włożyć wierzch pokruszonego biszkoptu i rozetrzeć na masę, nie gotując. Lekko wymieszać i włożyć drugą część biszkoptu.
Składniki na wierzch ciasta:
1/2 litra śmietany 30% łowickiej 
2 sztuki śmietanfixa
2 czubate łyżki cukru
200g wiórek kokosowych
Śmietanę ubijamy z śmietanfixami na sztywno, dorzucamy 200g wiórków kokosowych i wszystko mieszamy. Wykładamy na wystudzoną masę ciasta i sypiemy wierzch wiórkami.
Może ktoś z was miał już okazję spróbować to ciasto?

68 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ale chętnie bym spróbowała bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże uwielbiam Rafaello <3
    Przepis się przyda : )

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś je uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM TO! <3 Mama czasem robi ;) Jest przepyszne!


    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie ;D Aż zaraz idę po swoje ciasto :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż narobiłaś mi ochotę na ciasto ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam okazji jeść takiego ciasta ale chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam kiedyś zrobić, ale mi nie wyszło ;cc ale spróbuję jeszcze raz rym razem skorzystam z Twojego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię "Rafaello", a ciasto wygląda naprawdę pysznie! <3 Muszę koniecznie spróbować, ale znając moje umiejętności kulinarne to najprawdopodobniej tylko coś spale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ciocia takie piecze, pyszne! <33;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, ja jadłam. Jest przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to ciasto, głównie przez miłość do samych rafaello <3
    Na pewno skorzystam jeszcze z twojego przepisu ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja próbowałam! :) przepyszne! Ale mi narobiłam ochoty *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie! O takim jeszcze nie słyszałam. :))
    Mam pytanie, jak zrobiłaś taką elipse z podpisem na zdjęciu? :)

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Robię trochę inaczej, ale wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ja jeszcze nie jadłam . :<
    musi być pyszne .
    zapraszaam : )

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszota mm...! ochoty mi tylko narobiłaś :D !

    OdpowiedzUsuń
  19. mmmm. wygląda pysznie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba zrobię je jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. tato mojej koleżanki kiedy je zrobił, ale nie miałam okazji go spróbować :D teraz kiedy są wakacje postaram się je zrobić bo kusi! :p

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmmm, ale mi narobiłaś smaku <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda apetycznie :>

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda pysznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz świetny wygląd bloga ;* Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, napisz u mnie ;D XOXO Malwina ♥♥♥

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham wszystko co kokosowe, na pewno wypróbuję Twój przepis. Przyjemny blog, pozdrawiam :)

    ekspresjonistycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do nowo otwartej ocenialni blogów! Jeśli nie boisz się odrobiny krytyki, zgłoś się do nas! :) -------> http://swiat-krytyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę kiedyś takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. MNIAMNIAMMNIAM! :D Zapraszam do mnie do kuchni z chęcią zjem coś przygotowanego przez Ciebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pysznie! *u*
    Nie jadłam jeszcze, mam nadzieję, że to się niedługo zmieni :P

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mogłabyś mi powiedzieć jak zrobiłaś te kółeczko z tym napisem na pierwszym zdjęciu? :)

    Na pewno spróbuje przepisu. : *


    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W programie PhotoScape wybrałam zdjęcie, potem "Obiekt" i kliknęłam na "Tryb elipsy" ;)

      Usuń
  33. wygląda pysznie!
    chyba też takie upiekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda pysznie *-*
    Może kiedyś spróbuję zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mrr ;* na pewno spróbuję *_*

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak na razie wystarczy mi ,kuchennych rewolucji" po dzisiejszej pannie cottcie ( tak to się odmienia? ), ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. alee ty mi smak narobiłaś :o

    OdpowiedzUsuń
  38. Z pewnością wykorzystam Twój przepis, wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jadłam, jest przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię to ciasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam, muszę spróbować zrobić :) Tylko, że ja jestem antytalent jeśli chodzi o ciasta to różnie to może wyjsć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jadłam to ciasto i na prawdę jest pyszne. Polecam <3
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam to ciasto!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie niestety kuchnia się boi. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny przepis ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mmm... jami ! uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wydaje mi się, że kiedyś próbowałam czegoś podobnego :)
    Smaczne było ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurczeeeeee jak pysznie wyglądaaaa! <333 Aż się głodna zrobiłam! :(

    Pozdrawiam Secretly :**

    OdpowiedzUsuń
  49. mmmmmmmmmmmmm... lubię rafaello...!!:D

    OdpowiedzUsuń
  50. mniaaaaaam <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. mniam :) napewno wypróbuje :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. MMMMMMMM chyba wypróbuję nawet dzisiaj, naszła mnie ochota :)
    Świetnie Ci to wyszło.


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń
  53. nie miałam okazji jeść tego ciasta, chętnie spróbowałabym, gdyby ktoś mi je zrobił, strsznie nie lubię piec :>


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  54. na jakiejś imprezie jadłam ten placek, teraz mam przepis od Ciebie i u mnie się on w nie długim czasie pojawi:) dziękuje! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Tego ciasta chyba nie jadłam, ale chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  56. mialam okazje takie ciacho sprobowac - nie wiem czy dokladnie takie samo ale bylo przepyszne!!! wyprobuje Twoj przepis:) pozdrawiam serdecznie pappapappa

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo apetycznie wygląda :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam to ciasto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nawet wczoraj zrobiłam! Tylko mam troszkę inne proporcje :D Ale ciasto jest naprawdę pycha! ;3

    magiczne-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Musi być przepyszne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.