In life

Pracowity tydzień

Hej Hej! Wczoraj wieczorem wróciłam już do domu. Byłam zmęczona, dlatego nic do was nie napisałam. Dzisiaj wstałam wypoczęta i lepiej się czuję. Nie ukrywam, że ten tydzień był dla mnie pracowity. Malowanie dużego pokoju to było dla mnie wyzwanie, któremu udało mi się sprostać. I wszyscy z rodziny są ze mnie dumni, haha. Moje ostatnie dni wyglądały mniej więcej tak: pobudka przed ósmą, ogarnięcie się, poranne bieganie, potem śniadanie i krótki odpoczynek, a następnie pędzel w dłoń i malowanie do wieczora. Cieszę się, że mam to za sobą. Mam jeszcze jeden powód, przez który z twarzy nie znika mi uśmiech! Jadę dzisiaj do Ikei, aby kupić nowe meble do pokoju. Już niedługo i mój własny kąt będzie skończony
wczorajsze z telefonu...
Odnośnie poprzedniego wpisu, post o moim zdrowym odżywianiu, ćwiczeniach itp. pojawi się w najbliższym czasie. Postaram się odpowiedzieć tam na wasze pytania i dodam coś od siebie. Miłego dnia!

Related Articles

58 komentarzy:

  1. Czekam na post o ćwiczeniach :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och zazdroszczę udanego meblowania,moje wakacje reż są spoko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia. Śliczna:)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jeździć do ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedługo będę malować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :) czekam na post o twoim odżywianiu i ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ja do Ikei mam tak daleko... ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super że bedziesz mieć nowy pokoik :D
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. http://towlasnieon.blogspot.com/ Prowadzę bloga o życiu codziennym , problemach, trudnościach, religii. Jeśli masz ochotę poczytać to serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać notki o zdrowym odżywianiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że już jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  13. oo malowanie, mi nie dali pędzla do reki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziekuje za mily komentarzyk :) Sliczne zdjecia! Swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że pochwalisz się też nowym wyglądem pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pojawi się na blogu room tour, ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
  16. Uwielbiam jeździć do IKEI, jest tam tyle pięknych rzeczy...
    Śliczne zdjęcia! Czekam na post o zdrowym odżywianiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w koczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie! Ja mam dokładnie tak samo! Tylko bez porannego biegania haha...
    Mam do zrobienia 20 prac o formacie 100x70 cm :/ Mam 2 [ ' ]
    Może pokażesz jakieś swoje prace ? :-)
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6:34 PM

    Zrobisz room tour? albo przynajmniej pokaż na fotkach nowy pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niedawno musiałam malować swój pokój.Muszę przyznać,że jest to całkiem ciężka praca.Mam nadzieję,że pokażesz tutaj nowe meble :)

    Nominowałam Cię również do LBA.Chociaż ja osobiście nie lubię bawić się w takie rzeczy,to zapraszam :) ->http://p-ann.blogspot.com/2013/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  21. wstaw zdjęcia nowych mebli :) Notka o odżywianiu ? Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Malowanie pokoju, jej, ja bym sie chyba nie odważyła, bałabym sie, że coś tylko pomaże i wyjdzie strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłabyś dodać zdjęcie pomalowanego pokoju ;D Jestem ciekawa, jak wyszło ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzonka w dalszym urządzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo.. dodaj jeszcze zdjęcie po "remoncie" <3

    OdpowiedzUsuń
  26. dobra jakość telefonu

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zazdroszczę okresu remontu, nie znoszę go :) ale gdy wyszło już jest zrobione to niezłe uczucie i w końcu można w pełni odpocząć i to zadowolenie z wykonanej pracy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi nawet nie chcą dać pędzla do ręki. xD Przecież dałabym radę. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. gdybym ja miała malować pokój, to wyszłyby niezłe ślaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie wyglądasz w tym koku Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Musisz pokazać meble.:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez rok temu mialam takie zadanie swój pokój po malować i również dalam rade, ale jakie to jest męczące to nie miara :P pozdrawiam :) w-kubku-kawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna bluzka w kropeczki <33.
    Czekam na post o odżywianiu <3.

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za komentarz ;) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ty chudzino!
    Na jaki kolor pomalowałaś pokój? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój malowałam na fiołkowy odcień, ale to w domu moich dziadków. Kolor ścian mojego pokoju pozostanie bez zmian ;)

      Usuń
  36. Cudowny blog, piękne zdjęcia :) Na pewno będę tutaj często zaglądać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakiego koloru mebelki sobie kupujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam nadzieję, że niedługo mój pokój będzie odnowiony :)
    twój aparat w telefonie robi dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że pochwalisz się pokojem jak wszystko będzie gotowe?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie już wszystko gotowe, to pewnie tak ;)

      Usuń
  40. oj tak.. ten tydzień też miałam pracowity..
    miłego dnia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy2:51 PM

    WOW Mój tata jest z zawodu malarzem i myślę,że nawet on nie dał by rady malować tyle czasu bez dłuższego odpoczynku (1-2 godziny) bo bąź co bąź malowanie to nie taka łatwa sztuka. GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, malowanie nie jest łatwe. Dziękuję :))

      Usuń
  42. Już nie mogę się doczekać zdjęć nowego pokoju, gdy wszystko będzie już zrobione ;)


    Zapraszam do mnie: enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wygladasz ślicznie
    zapraszam do siebie na nowy post
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też jestem z Ciebie dumna, że udało ci się pomalować ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Też muszę pomalować pokój, a tak mi się nie chce :x ale cóż efekt po nim będzie o wiele lepszy, meble trzeba przestawić jak trzeba :) hehe

    Pocieszę Cie, od 3 lat nie miałem wakacji tylko praca i studia... to jest kiepskie eh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...