.

29 lipca 2013

Poradzić sobie z upałami...

Hej Hej! Piszę do was dopiero teraz, ponieważ znalazłam trochę czasu. Jestem już u cioci. Pierwszy dzień minął naprawdę ciekawie. Dzisiaj było tak gorąco, że ledwo myślałam i żyłam. Nie dało się wytrzymać na dworze, w domu również było nieznośnie ciepło. Dlatego razem wybrałyśmy się na basen do Kleszczowa, aby się trochę ochłodzić w wodzie. Dobrze nam to zrobiło. Jednak po powrocie upał powrócił i nadal jest duszno. Wspomniałam ostatnio, że uwielbiam lato i słońce, ale taka pogoda nie działa na mnie aż tak dobrze. Mam nadzieję, że jutro troszkę się ochłodzi. Zostawiam was ze zdjęciami z dzisiaj :)
Mam nadzieję, że i wy jakoś radzicie sobie z tymi upałami :) Ja spędziliście dzisiejszy dzień?

58 komentarzy:

  1. super ochłoda...zazdroszcze..ja cały dzien spedziłam w pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu(bo przynajmniej tam było chłodniej) :p. Z przyjemnością poszłabym na basen...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fontanna. Jak dla mnie też mogłoby być troszkę chłodniej ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety od jutra ma być ochłodzenie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie wcale nie bylo dzis tak upalnie, wrecz idealnie chlodniutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mój panie Grey. jak ja żałuje, że przeczytałam tę książkę i az nie wierzę ze ona stała się taka popularna i w ogóle.
    ja siedziałam w domu i u mnie nie było upału i było szaro i nie fajnie :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Upały też mnie dobijają. Jest masakra.
    Nienawidzę upałów :( Staram się z nimi walczyć mając cały czas włączony wiatrak na pełną moc i zasłonięte rolety, ale w środku dnia mało to daje :/ Chcę żeby było już chłodniej :((
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że Greya się czyta ;D
    ja dzisiaj cały dzień byłam nad jeziorem, ale nie było u mnie tak czystego nieba jak u cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah. ja mam tak samo. Ogólnie lubie ciepło i lato ,ale takich upałów wręcz nie na widzę.:D
    A tak po za tym śliczne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Upały powoli mnie wykańczają :) Zazdroszczę spędzania czasu w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie lubię takich upałów ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. zimna woda energii Ci doda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również jest naprawdę duszno, 34 stopni było w cieniu! oby jutro było mniej parno.

    OdpowiedzUsuń
  14. oby nadal było tak ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiejszy dzień spędziłam na powrocie do domu, jazda pks'em w takiej pogodzie nie należy do przyjemnych :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Na dworze jest piekło. Przesiedziałam u przyjaciółki pijąc kawę i rozmawiając, a chłodził nas cudowny wiatrak. Ua, Pan Grey. Za namową koleżanki zaczęłam czytać, z początku byłam niechętna, a teraz? Jestem w połowie 3 części i chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  17. wskoczyłabym do fontanny! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w domu, nadrobiłam blogowe zeległości, na dworze bym nie wytrzymała

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne fotki :)

    też byłam na basenie dziś

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie było zimniej :( chciałabym taki basen na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! :)
    U mnie też jest strasznie gorąco i nie na się wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie sobie nie radzę. W domy gorąco, na dworze gorąco, na basenie tłok a jeszcze jakbym musiała tam dojechać komunikacją miejska... odpada.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym na baaaaasen chciała, na odkryty..
    Tylko z dzieciątkiem małym nie bardzo :(
    zapraszam do siebie u mnie konkurs

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog! będę odwiedzać częściej

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia i świetny blog. Będę wpadać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post, your blog is truly amazing! It's the last chance to join my summer give away party, I really hope you will join <3 Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś jest o wiele chłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety musiałam się ''prażyć'' w domu. :c

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej też bym tak najchętniej powylegiwała się w chłodnej wodzie :) Dziś niestety strasznie kontrastowo jest brzydka pogoda, a przecież chodziło tylko o lekki wiaterek a nie deszcz i ciemne chmury :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Poszła bym na odkryty basen *_*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak jest straszy upał :/ Chętnie wybrałabym się na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten upał jest nieznośny! >.<

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w basenie ;)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. upały okropne, ale teraz trochę się ochłodziło, moim sposobem na upał jest po prostu basen lub zimna kompiel

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia. :) Ja poniedziałek spędziłam razem z moją cudną kuzynką. :D Byłyśmy przede wszystkim na sesji zdjęciowej, ogólnie dobrze się bawiłyśmy. :P Ja w upały piję kawę mrożoną. ♥ Obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie lenistwo :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam do naszej ocenialni! Jeśli nie boisz się odrobiny krytyki, zgłoś się nas!

    www.swiat-krytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. to świetny pomysł, aż sama mam ochotę teraz na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To najlepszy sposób na upały ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. wybrałabym się na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie tez ostatnio były upały i caaałymi dniami siedziałam na basenie albo nad rzeką.. Wszystko tylko żeby nie było tak gorąco ! Masz śliczny wygląd i cudne zdjęcia ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. fontanny oraz basseny to genialny pomysł na taki upał :)

    OdpowiedzUsuń
  45. basen <3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie na szczęście się dziś już ochłodziło chociaż wczoraj zgadzam się nie dało się wytrzymać :P Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  47. basen jest najlepszym sposobem na upał :D
    Również miałyśmy zamiar jechać do Kleszczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja spędzam takie upały na plaży lub w wodzie ale czesto z książką.
    fajne zdjecia! udanego pobytu u cioci

    Cześć! Mam do Ciebie prośbę. To jest mój blog - http://meerryfy.blogspot.com/2013/07/sheinside.html. Proszę wejdź w ten post i klikni w pierwsze słowo jakim jest ` sheinside`. Poczekaj aż strona się załaduję i tyle. To mi pomaga. Z góry dziękuję.
    Jeśli to zrobiłaś napisz mi w komentarzu a ja na pewno się odwdzięcze komentarzem u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny blog :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.