28 lipca 2013

Let's go sunbathing!

Hello! Od jakiegoś już czasu piękna pogoda i słońce nas nie opuszcza. Odwiedzając blogi, czytałam o upałach i o zimnych drinkach na ochłodzenie. Należę do osób, które lubią, kiedy temperatura wynosi ponad 30'C. Uwielbiam nosić szorty, przewiewne koszulki i sukienki. I żałuję, że jestem dzieckiem stycznia, ale na to już nie miałam wpływu... Dzisiejszy dzień minął mi spokojnie i wykorzystałam czas dla siebie. Po przebudzeniu poleniuchowałam trochę w łóżku z gazetą Elle i kubkiem kawy z mlekiem. Reszta potoczyła się sama. Kilka minut temu wróciłam z opalania, a za chwilę obejrzę jakiś serial. Chciałam napisać, że jutro przyjeżdża po mnie chrzestna. Spędzimy u niej trochę czasu, ale nadal będę tutaj do was pisać :)
dzisiejsze...
Jak wy spędziliście dzisiejszy dzień? Czy tak jak ja, korzystaliście ze słońca? Tinychat postaram się zorganizować w najbliższym czasie, na pewno poinformuję was wcześniej :)

49 komentarzy:

  1. ja również jestem dzieckiem stycznia,ale kocham lato,słońce,wszystko co związane z ciepłem :)
    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz figurę... *.*
    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.Ja dzisiejszy dzień spędziłam na pakowaniu;3

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna sklejka :D jaki slodki piesek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale brzusio u mnie była dzisiaj duchota :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem dzieckiem ze stycznia, ale wcale nie żałuję, bo nie lubię upałów :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś szczuplutka *.*
    ja dzisiejszy dzień spędziłam w domu.. LENIUCHUJĄC! <33

    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kochany piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam,jak jest gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ty chudziutka :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały dzień w basenie ;)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie leniwe dni, kiedy można spędzić na regenerowaniu się : )

    OdpowiedzUsuń
  13. masz idealną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  14. jutro cały dzień opalanko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dałam się namówić na basen, dopiero wieczorem gdy było chłodniej. Nie lubię upałów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz zupełnie tak jak ja, ja również uwielbiam wysokie temperatury i słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwielbiam jak temperatura podchodzi wyżej niż 30 stopni, ale dzisiaj to było przegięcie, w szczycie było 40 stopni, istne piekło! :p
    jaka chudzinka! :D!

    OdpowiedzUsuń
  18. aż mam ochotę skoczyć na basen!
    Zaobserwowałem bloga ;) będę zaglądał !

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiejszy dzień spędziłam cały nad wodą ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe fotki :) Czyli udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzisiaj byłam nad jeziorem, i całe popołudnie spędziłam nad grubiutką książką! To lubię!

    ps. WOW! Masz wspaniałą figurę, może zechciałabyś tak 5 kg ? :P

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja znów nie lubię upałów! wolę jak jest tak nieco powyżej 20 stopni :D Wtedy czuję się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się pluskałam nad morzem <33 :))

    MÓJ BLOG --> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Och starałam się opalać, ale skończyło się na topnieniu i wróciłam do domu :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. również korzystałam ze słonka :) W domu nie da się wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki chudziutki brzuszek :O

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurde, oddawaj mi ten brzuch ^^ U nas nie było słoneczka, ale i tak bym nie mogła skorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju jak zazdroszczę brzucha ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam wolę zimę ^^
    Jaki brzuszek *__*

    OdpowiedzUsuń
  30. tez kocham takie pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaaaa... zazdroszczę talii ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam czytać tą gazetę! Oddaj mi Twój brzuch, chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kocham takie gorące dni ;)

    Cudowny brzuszek!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. To miłego odpoczynku i wylegiwania życzę!!...:D:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ale wspaniałe opalanko!!!! ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja niestety spędziłam niedziele w pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć.
    Zapraszam Cię na nowego bloga oceniającego - http://tajemnicza-ocena.blogspot.com/
    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow jaki brzuszek :)) !

    OdpowiedzUsuń
  39. ale masz sylwetkę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.