12 lipca 2013

Krople na zielonych liściach

Cześć! Z tego co udało mi się zaobserwować w Internecie, ma dzisiaj padać deszcz w całej Polsce. U mnie już nadeszły szare, ponure chmury. Przed chwilą padało, a teraz słyszę, że trochę grzmi. Naprawdę szkoda, że pogoda jest taka, a nie inna. Zdecydowanie wolę upały, lepiej to znoszę. Spędzam aktywniej czas i humor mam o wiele lepszy. Jakiś czas temu wyszłam z domu po deszczu i zrobiłam kilka zdjęć kropel wody na roślinach. Pomyślałam, że niektóre z nich wam pokażę :) Mam nadzieję, że się spodobają.
Zmykam przejrzeć asortyment Ikei, pasowałoby zakupić kilka drobiazgów do kuchni... Miłego dnia!

86 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcie *.*
    niestety pogoda się popsuła :(

    PS można wiedzieć gdzie znalazłaś taki cudowny szablon ? Ja jestem tu nowa i kompletnie nie umiem się połapać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unkaaa mi pomagała przy szablonie :)

      Usuń
  2. ja też wolę jak są upały :)
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :)
    u mnie jeszcze nie padało, ale idą już ciemne, ogromne chmury i troszkę grzmi -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zdecydowanie wolę upały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, masz talent do fotografowania! Świetne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się cieszę, że pogoda trochę wyluzowała z tymi upałami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ;3
    Ja również o wiele lepiej znoszę upały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjęcie :D :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły, ja muszę też zrobić jakieś zdjęcia , bo dawno nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mi brakuje już tych upałów. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jest pochmurno, ale jeszcze nie pada :).

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie coraz cieplej od dziś, yea :D Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie okropny deszcz i zero słońca :c
    Piękne zdjęcia, masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też szaro i deszczowo :( zdjęcia świetne!♥ pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zdecydowanie wolę upały :)
    a zdjęcia cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNE ZDJĘCIA :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. nieziemskie zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robisz piękne zdjęcia *u*
    U mnie też zimno i deszczowo :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ! Masz żyletę a nie aparat :P Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, uznam to za komplement :*

      Usuń
  21. masz talent do robienia zdjęć :)

    +zapraszam na małe rozdanie na moim blogu! ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 zdjęcie lekko prześwietlone, a tak to ładnie :)
    u mnie też pada -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, u mnie na laptopie nie było tego widać, ale spojrzałam u mamy i masz rację, lekko prześwietlone :)

      Usuń
  23. no niestety u mnie też pada :( -.- ...ale zdjęcia są super :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie nie ma aż tak źle, jeśli złapałaś takie światło na zdjęciach ;) W mojej okolicy wszędzie chmury i ca chwilę pada ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wspomniałam w poście, że zdjęcia były robione wcześniej, nie dzisiaj :)

      Usuń
    2. Źle zinterpretowałam Twoje słowa ;D

      Usuń
    3. Zdarza się :*

      Usuń
  25. świetnie uchwycone krople deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. moglabys mi powiedziec jak 'odsunac' kolumne boczna od posta? w sensie... bo masz taka przerwe i widac tlo... mi to nie wychodzi na żaaaden sposób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to kwestia szablonu, tak było w moim przypadku :) Ustawiłam wcześniej szablon "podróże", zmieniłam kilka szczegółów (bez użycia html'u) i to wszystko :)

      Usuń
  28. Ładne zdjecia, lubie takie przybliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. zrobilam tak jak napisalas, ale kolor kolumny bocznej nie chce mi sie zmienic... chyba jestem ciemna w tym wszystkim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, mi się normalnie zmieniało. Może spróbuj z innymi rodzajami "podróży"? :) Bo jest ich kilka do wyboru, już nie pamiętam, przy którym można zmienić kolor kolumny niestety.

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia ;)


    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tam nie narzekałam na deszcz, przynajmnie miałam wolne w pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. o jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Boskie te zdjęcia :O

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnie najlepsze ! :D
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie wczoraj padało i dzisiaj też się na to zanosi ;<
    Boskie są te zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne ! :3
    Uwielbiam oglądać zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne zdjęcia *.*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wczoraj w Warszawie obyło się bez deszczu :( co do kropli to pare lat temu uwielbiałam je fotografować, od razu po deszczu wybiegałam na dwór i szukałam pięknych okazów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie jeszcze nie pada.:)
    Świetne zdjęcia.:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam zdjęcia kropelek :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne są takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog *_* <3
    Zapraszam do mnie http://paulinkq-my-life.blogspot.com/
    Zaczynam dopiero ;) obserwujemy ? ja już obserwuje licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia piękne, ale mam już dość wilgoci, deszczu itp : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcie cudne! Szczególnie pierwsze mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No prosze. A u mnie nie padało :) piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale śliczne zdjęcia :) U mnie dzisiaj nie padało całe szczęście ^^. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. urocze zdjęcia, świetny moment uchwyciłaś <33

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie też padało ;/ Śliczne zdjęcia ! <3
    XO
    caramel-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękne zdjęcia na makro :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia! *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. No niestety pogoda potrafi mieć ogromny wpływ na samopoczucie i chęci... Zdjęcia są piękne, najbardziej podoba mi się drugie - świetna kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. pięknie wyglądają te kropelki na liściach ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale piękne! Zawsze zazdrosciłam ludziom, którzy potrafią robic tak wspaniale zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam zdjęcia kropel wody *_*

    http://freee-hugs.blogspot.com/ zapraszam może wpadniesz i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super zdjęcia .! I desing bloga cudny *.*

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładne te zdj. wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  64. kocham zakupy w Ikeii <3.

    OdpowiedzUsuń
  65. ale pięknie to wyszło:)!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjęcia przepiękne. Ja też wolę upały i pociesza mnie fakt, że podobno od środy pogoda ma się poprawić. Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Widzę zmiany na blogu, fajnie to wygląda :)
    Zdjęcia też super, niestety u mnie padało wczoraj caały dzień ;x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.