25 lipca 2013

Instagram mix

Hej! Na początku chciałam wam podziękować za tak miłe słowa pod ostatnim postem. Nie ukrywam, że było mi miło, kiedy czytałam wasze komentarze. Cieszę się, że post wam się spodobał i że tak wiele osób wypowiedziało się na ten temat. I bardzo się cieszę, że zmotywowałam niektóre z was Trzymam za was kciuki! A dzisiaj przygotowałam dla was dawkę zdjęć z mojego Instagrama. Jak wspomniałam kiedyś, takie posty będą pojawiać się co jakiś czas. Sama bardzo lubię przeglądać takie zdjęcia u innych blogerów. 
me & Kari making breakfast running me in the pool me outfit
pizza collarbone cow me in the morning me

Mam jeszcze do was pytanie :) Czy bylibyście chętni na zorganizowanie tinychat'u? Dajcie mi znać w komentarzach!

58 komentarzy:

  1. Ja także lubię bardzo przeglądać takie mixyyy :)
    ale masz śliczne włosy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;))) pomysł z tym tinychatem jest bardzo dobry xd


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Award, więcej info na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) bardzo ładna krowa tam na tym polu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczne zdjęcia! podoba mi się krówka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny wakacyjny mix!!cudoooo ♥♥♥ całusy ♥♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię mixy:) sama ostatnio dodałam na swojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywne zdjęcia ! ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdj :)
    zapraszam
    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny mix. Tinychat zawsze spoko. Fajny blog
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny mix, też lubię je przeglądać :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kolorystyczny i świetny mix. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja lubię takie wpisy czytać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix. Bardzo lubię takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy mix, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny mix ;-) jaki radosny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. hah super mix, uwielbiam takie ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny mix! widać nie tracisz czasu na nude

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam instagramowe mix'y :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne są takie mixy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ja uwielbiam takie mixy! Można oglądać bez końca! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog i mix!:)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie instagramowe zdjęcia, ale sama go nie mam ;/.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcie i świetny, kolorowy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny mix :D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie mixy! :) Twój jest świetny :)
    Komentarze od innych faktycznie cieszą umysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny mix ;3 Pozytywne zdjęcia ^^ !
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog ! : )
    Zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawy blog ;) jak znajdziesz chwilę to zapraszam do siebie ;) zachęcam do komentowania i polubienia mojego profilu na fc ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny mix zdjęć. Przepiękny blog ;)

    +obserwujemy?

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny mix ;) uwielbiam oglądać takie zdjecia .

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam mixy z instagrama ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny mix :)
    Taaak! chcemy czat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się ten mic ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super mix . Czekam na czat. :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.