15 lipca 2013

Ask me about healthy lifestyle!

Hej Hej! Nie mam dzisiaj dużo czasu, niestety... Za chwilę jadę do dziadków, zostanę tam na kilka dni, chciałabym im pomóc w malowaniu. Dlatego wpadłam tutaj tylko na chwilkę. Wiecie, że od jakiegoś czasu ćwiczę i wprowadziłam zdrowe, regularne odżywianie.  Pomyślałam, że warto zorganizować post na temat zdrowego odżywania, ćwiczeń itp. Jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania na ten temat, śmiało możecie zadawać pytania pod tym postem. Ja postaram się na nie odpowiedzieć w osobnym poście, jak tylko wrócę do domu i znajdę na to chwilę. 
Miłego dnia!

74 komentarze:

  1. Anonimowy1:23 PM

    ask me about healthy lifestyle? taki post byłby zrozumiały dla kogoś kto od zawsze zdrowo się odżywia, albo przynajmniej od dłuższego czasu, dla kogoś, kto się NA TYM ZNA. a nie dla piętnastolatki od miesiąca biegającej sobie pięć minut w parku, robiąca kilka przysiadów, do tego jesz codziennie warzywka i co, wielki ekspert? nie chcę Ci sprawiać przykrości, ale taki post na tym blogu jest co najmniej śmieszny. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz że po kilka przysiadów? 5 minut w parku? i kto powiedział że jest wielkim ekspertem? napisała po prostu, że od jakiegoś czasu się zdrowo odżywia i ćwiczy. może ktoś ma do niej jakieś pytania, czy te ćwiczenia jej coś dają, czy np. schudła albo coś w tym stylu? przypuszczam, że o to jej chodziło ;) OGARNIJ

      Usuń
    2. Owszem, nie jestem wielkim ekspertem, ale przechodząc na zdrowe odżywianie, uwierz, że dużo się dowiedziałam i myślę, że mogę innym trochę pomóc. Widocznie jesteś źle poinformowany, Anonimie, bo nie biegam ani pięć minut, ani w parku... Z przysiadami również nie trafiłeś. Nie chcesz mi sprawiać przykrości? Od Twojego komentarza aż czuć nienawiść.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Anonimowy8:36 PM

      5 minut w parku to tylko przenośnia, bo nie sądzę, żebyś wykonywała jakieś szczególnie skomplikowane ćwiczenia.. nie chciałam hejtować, czy pisać komentarza, żebyś od niego "aż czuła nienawiść", tylko coś Ci uświadomić. Tyle się teraz mówi o zdrowym odżywianiu, tyle rad.. tyle "ekspertów", WSZĘDZIE to jest i to się robi nudne. Jeżeli ktoś będzie się chciał np. dowiedzieć co powinien jeść itp. sprawdzi to sobie w internecie, a taki post tu jest zbędny.
      Agata, to nie jest post pt. "Ask about my weight", ale post o zdrowym odżywianiu, co już pisałam powyżej, robi się nudne i zbędne..
      Pozdrawiam raz jeszcze :)

      Usuń
    4. Zgodzę się, że wiele osób teraz mówi o zdrowym odżywianiu, stało się to po prostu modne i trochę oklepane. W telewizji, internecie, gazetach wszędzie można znaleźć reklamy o zdrowym trybie życia, które często okłamują łatwowierne Polki. I tak, można szukać w Internecie tych wszystkich diet, porad, ale niekoniecznie można trafić na te dobre. Sama wiem po sobie, bo niektóre z tych różnych rad doświadczyłam na sobie... Dlatego chciałam przybliżyć innym, co sama do tej pory się dowiedziałam i nauczyłam. Nie jestem ekspertem, ale myślę, że to co wiem, mogę przekazać innym i choć trochę pomóc tym początkującym. Jeśli dla Ciebie będzie to nudne, w porządku, nie musisz czytać wpisu na blogu ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego malowania! I oczywiście powodzenia w ćwiczeniach itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowy tryb życia;) nie zawsze to wychodzi trzeba mieć dużo samozaparcia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie że zaczełaś myśleć o swoim zdrowiu :)
    Ja jak na razie pozostaje przy bieganiu i
    ćwiczeniach rozciągających,oddechowych na kręgosłup =)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze cwiczysz, ja tez ostatnio zaczelam biegac ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym musiała przejść na zdrowy tryb życia xd

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ogólnie napisz posta jak można zdrowo się odżywiać żeby i za razem było smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy schudłaś? Ile schudłaś? :)
    Co zmieniło sie w twoim odżywianiu? czy mniej jadłaś, co ograniczyłaś itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego pobytu u dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog:) Miłego pobytu u dziadków:) Obserwuję i liczę na to samo:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/young-and-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3:05 PM

    To ty jesteś na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Można się nawet zorientować po włosach :)

      Usuń
    2. Anonimowy4:58 PM

      To najnowsze zdjęcie, więc myślałem, że obcięłaś. :*

      Usuń
  13. Ja muszę się niedługo zabrac za cwiczenia... Co proponujesz dla początkującej (dośc leniwej) osoby? :P

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz jakąś specjalną dietę? Zapewne nie jesz niektórych rzeczy, ale chodzi mi o to, czy masz ustalone posiłki w jakiś konkretnyhc godzinach? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje do dobry czas by się odchudzać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio nawet i ja zdrowo się odżywiam, ale czasami zdarzają mi się małe grzeszki typu słodycze ;/// jednak później dużo ćwiczę, aby nie pojawiały się zbędne nastepne kilogramy z tego powodu xd


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ćwiczenia wykonujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie bardzo pasuje do posta :) Ja nie ćwiczę więc pytań nie mam ale życzę wytrwałości :*

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też niedługo wyjeżdżam do dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego pobytu u dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego pobytu u dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego pobytu życzę! <33


    Obserwuję + w wolnej chwili zapraszam na swojego bloga, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Skąd ten nagły pomysł by się dobrze odżywiać i ćwiczyć? ;) Ciekawy blog, obserwujemy ? http:www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Co Cię motywuje? :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie zawsze zastanawiało jak Ci, którzy ćwiczą i zdrowo się odżywiają mają do tego motywację i nie kuszą się na te wszystkie ciastka i inne słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też ostatnia wzięłam się za siebie i postawiłam na zdrowe jedzenie + ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to miłego pobytu u dziadków ;)
    I co ćwiczysz ? w sensie brzuszki pompki ?
    Może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłych wakacji! Czekam na kolejną Twoją notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też zaczynam żyć zdrowiej ;) miłego pobytu u dziadków ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem przypadkiem beznadziejnym i już nawet nie wierzę, że mogłabym się zdrowo odżywiać, ale Tobie życzę wytrwałości no i efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłego pobytu u dziadków :D

    OdpowiedzUsuń
  33. miłego pobytu u dziadków Kochana :) wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam żadnych pytań, ale Tobie życzę powodzenia w dalszym zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jakos nie umiem dbac o swoje zdrowie :/ tylko pale fajki I pije redbulle I kawy . Ale tobie zycze wytrwalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow , genialne zdjęcie , ja natomiast staram się zdrowo odżywiać , ale mi nie specjalnie wychodzi ;/ brak mi motywacji nie okłamując się ... ;D Tobie życzę wytrwałości i miłego pobytu u dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Baw się dobrze!!
    zdjęcie jest cudowne
    Śliczny prosty zestaw!!! na letnie dni!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. oby wypad do dziadków się udał!:)
    pokażesz jakie ćwiczenia robisz?

    OdpowiedzUsuń
  39. baw się dobrze u dziadków :D

    OdpowiedzUsuń
  40. miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny wygląd bloga :) Udanego wyjazdu do dziadków. Ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  42. to Ci wspolczuje pogody;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog : )
    Zaglądniesz na mojego ? ; )))
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie, że jedziesz pomóc dziadkom i zaczęłaś się zdrowo odżywiać, chętnie o tym poczytam <3.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiesz ile czego masz jeść, jak to wygląda tz. czy masz ustalony jakiś jadłospis?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja dziś wróciłam z wakacji. Miłego pobytu ;D
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. milego pobytu :D ja nie umiem wytrzymac na zdrowym jedzeniu, jestem okropnym lakomczuchem :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wytrwałosci w cwiczeniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. no to czekam na notkę o zdrowym odżywianiu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. to zdjęcie jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy nawiązałaś swoją pierwszą współpracę z jakąś firmą? Ilu miałaś wtedy obserwatorów i ile czasu wtedy prowadziłaś bloga? :)

    Miłego pobytu!
    + Obserwuję <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post dotyczył trochę innego tematu, ale odpowiem na te pytania tutaj.
      Pierwszą współpracę podjęłam z Iloko.pl w marcu tamtego roku. Miałam wtedy ok. 400 obserwatorów. Całkiem niedługo prowadziłam wtedy bloga :)

      Usuń
  52. ja polecam bieganie ;) rano przed śniadanie, jak dla mnie najbardzije skuteczne ;)



    pozdrawiam;)
    K

    OdpowiedzUsuń
  53. mam nadzieję że u ciebie wszystko ok:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja postanowiłam, że od września prowadzić zdrowy tryb życia ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. udanego pobytu ! :D
    zdj mega :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja na wakacje trochę odpuściłam sobię ćwiczenia ale muszę znowu zabrać się do pracy;)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja codziennie staram się robić brzuszki i od czasu do czasu biegam, jednak z moim odżywianiem jest gorzej ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. Miłego pobytu :)
    Ja również ćwiczę i chętnie poczytałabym o tym u Ciebie ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja codziennie w wakacje ćwiczę insanity (polecam) + jeżdżę na rowerze 65 km na tydzień, a w roku szkolnym tańczę ok. 15 godzin tygodniowo :D A jak u Cb wyglądają healthy fitness wakacje? :))

    OdpowiedzUsuń
  60. GREAT POST!
    check out my blog M on Stage!
    M on Stage Facebook Page
    see you soon :) XO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.