7 czerwca 2013

z utęsknieniem

Hej! Właśnie odpoczęłam i naładowałam się pozytywną energią! Dzisiejszy dzień bardzo szybko minął i nie miałam czasu na wszystko. Kiedy wróciłam z zajęć w szkole, zdążyłam posprzątać pokój i przekąsić coś na szybko, a potem śpieszyłam się na trening z siatkówki. Kiedy wróciłam, wybrałam się na zakupy spożywcze z mamą, trochę czasu to zajęło. Za chwilę pewnie wezmę się za książkę z angielskiego, mam nadzieję, że rozwinie się. Planów na weekend nie mam, ale może jak pogoda dopisze, to wyciągnę przyjaciółki na małą przejażdżkę rowerem? Mam taką nadzieję, że ciepło już do nas wraca, w końcu rozpoczął się czerwiec, każdy z nas czekał na niego z utęsknieniem.
zdjęcie sprzed chwili...
A wy jak zamierzacie spędzić weekend?

22 komentarze:

  1. Uwielbiam czerwiec, może dlatego,że mam wtedy urodziny no i zaczynają się wakacje? :)
    Fajna fotka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend pół na pół.Randka z chemią i z matmą hmm nie mam wyjścia :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jade nad jezioro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend? Nauka, nauka i jeszcze raz nauka :c Jest czas wystawiania ocen, a ja mam dość sporo poprawek w następnym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybieram się jutro na ognisko ;))
    ładna fotka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pragnę spędzić weekend poza domem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie weekend nie bedzie za ciekawy codzienie deszcz i ksiazki ;//

    OdpowiedzUsuń
  8. było bardzo fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały weekend się uczę :( Śliczne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm. W weekend? Co ja będę robiła? A tak uczyła się! Mam 4 sprawdziany!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Weekend- przyjaciele i nauka..
    U mnie jeszcze szykuje się sprawdzian ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sobotę spędziłam w Krakowie, a niedzielę w domku gotujac spędzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Leniuchooowanie <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na:
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/
    Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog
    ninkam.blogspot.com
    zaprasz

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :) ja zaplanowałam, że w weekend się pouczę, ale jakoś kiepsko mi to idzie ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpoczynek głównie :)

    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że mamy juz czerwiec! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja weekend spędzam się nudząc, ale muszę matmę ogarnąć.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój pokój też przydałoby się posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  20. jaką wybrałaś szkołę średnią? jestes 97 tak? :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.