27 czerwca 2013

Weekend z Cassie i Agatą -video

Wspominałam wam już kiedyś, że poznałam Agatę na wyjeździe w góry. Relacje między nami na samym początku były nieśmiałe, później jednak przełamałyśmy się i zaczęłyśmy rozmawiać. Znalazłyśmy wspólne tematy i zainteresowania. Jednak nastał czas, kiedy trzeba było wracać do domu. To jednak nam nie przeszkodziło. Od czego jest telefon, internet i facebook, prawda? Utrzymałyśmy kontakt telefoniczny, a w wolnych chwilach pisałyśmy przez serwis społecznościowy. A że Agata mieszka całkiem niedaleko mnie, zaprosiłam ją do mnie na weekend majowy. Świetnie się bawiłyśmy, o czym już wam pisałam w poprzednich wpisach... Wspomniałam wtedy też, że mamy wspólne video, które nakręciłyśmy w dwa dni. I dziś pomyślałam: czemu nie? Chętnie wam go pokażę!

Niestety youtube zepsuł jakość i jeśli obraz jest niewyraźny albo coś się zacina -to nie moja wina. Miłego czwartku!

35 komentarzy:

  1. pozytywny filmik! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywny filmik! ;p
    fajnie, że nadal utrzymujecie ze sobą kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz taką koleżankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, normalnie jakbym była w mojej biedronce :D
    Świetny filmik :D

    btw... skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam całkiem niedaleko Łodzi, okolice Bełchatowa :)

      Usuń
  5. Życzę aby wasza znajomość kwitła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet-kiwi-life.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywne video :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne Wy.:D ładnie u Ciebie jest.:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka w tle ♥
    świetne video. widać że się dobrze bawiłyście:)
    http://keepcalmandsmile-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasza wspólna piosenka, dlatego ją wybrałam :)

      Usuń
  10. Spoko to wideo :)
    Jak je nakręciłaś? ( jak byś mogła to daj odp. na miom blogu )

    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Video kręciłam za pomocą kamery w lustrzance, a następnie sklejałam poszczególne części w programie Windows Live Movie Maker ;)

      Usuń
  11. Też zawsze kręciłam takie filmiki z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No prosze, jak to mozna nawiazac fajna znajomosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha biedronka najlepsza :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmik! No i lody z biedronki mmmmmm <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear, your blog is amazing, it inspires me so much and I love all of your posts..such an amzing style!! Why don't you have a look on my blog, I've just launched an amazing sponsored giveaway by persunmall clothing, there are such great prizes and a very few people are now joied..if you want to know something more here's the link:
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/2013/06/persunmal-giveaway.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywny filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się <3, tak szczerze to ja się nie znam na tym całym sklejaniu (xd), ale wg mnie dobrze jest zrobiony :) P.S. Fajnie jest mieć taką koleżankę, z którą można poszaleć no nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie jest fajnie mieć taką osobę ;)

      Usuń
  18. świetne, kaczka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog oraz ten filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę udany weekend;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że się świetnie bawiliście :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny filmik :D
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się ♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajny filmik:>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.