3 czerwca 2013

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej

Hej! Jakiś czas temu pochwaliłam wam się książką o fotografii cyfrowej, był to mój pierwszy zakup takiej lektury. Zależało mi, aby zwiększyć dawkę wiedzy na temat fotografowania. Przeglądając dział z Empiku, w moich dłoniach znalazła się książka autorstwa samego Scott'a Kelby'ego. Pomyślałam, że to może być dobra lekturka na sam początek. I nie myliłam się! Kartki Sekrety mistrza fotografii cyfrowej są wypełnione radami, pomysłami, wiedzą, a nie kiedy nawet żartami Kelby'ego, które wprost uwielbiam! Na sam początek przyznam, że dałam się wkręcić w jego numer, potem jednak już nie byłam taka dobra. Książka ma 11 rozdziałów, przeglądając ją możemy natknąć się na zdjęcia autora. Nie pisząc zbyt długo, chciałam dodać tylko, że książka ta jest naprawdę fajnym i niedrogim poradnikiem dla zaawansowanych amatorów -takich jak ja, ale również dla tych utalentowanych. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, do wyboru do koloru! Kelby się postarał.
Dajcie mi znać, czy ktoś z was ma tą książkę i co o niej sądzicie! Buziaki.

19 komentarzy:

  1. Nie miałam tej książki, ale przydałaby się mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna na nią poluję, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć, bo u mnie nie ma Empiku ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję, można znaleźć na allegro : )

      Usuń
  4. nie mam, ale jeśli dostanę lustrzanke (obiecaną przez rodziców ;)) to na pewno sięgnę po jakiś poradnik i też nad tym się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam tej książki, ale może się w nią zaopatrzę^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat tej książki nie mam, ale mam dwie inne o fotografii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jej nigdy w dłoniach, aczkolwiek posiadam swoją małą 'księgę' o fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka, chyba też sobie ją zakupię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ją mam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och chyba muszę ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale na pewno super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. książka wydaje się bardzo fajna, a właśnie szukam czegoś na temat fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje się być ciekawa. Chyba zainteresuję się i zakupie sobie ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. same pozytywne opinie czytałam na temat tej ksiażki.;D sama się zastanawiać będę nad zakupem jakiejś ale najpierw muszę kupić porządny aparat;D

    Zapraszam na recenzję Sinsay Opening

    OdpowiedzUsuń
  15. cos dla fotografow ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze zobaczyć ją w Empiku :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. książka jest genialna wiele można się z niej nauczyć;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.