.

30 czerwca 2013

Ploteczki przy kawie z mlekiem

Hej Hej! Plany na dzisiaj uległy zmianie, nie spotkałam się ze znajomą, ponieważ pomyślałyśmy, że Agata przyjedzie do mnie za jakiś czas. Mimo to postanowiłam, że nie będę siedzieć w domu i pojechałam z mamą do dziadków. Bardzo lubię tam przebywać, jest to jedno z nielicznych miejsc, gdzie czuję się najlepiej. Razem z babcią wymieniłyśmy się tradycyjnie ploteczkami przy kawie z mlekiem. Czas minął nam bardzo szybko. Potem, kiedy mama wróciła ze szkoły, zjedliśmy wspólnie wszyscy obiad. Następnie razem z babcią wybrałyśmy się do jej ogrodu, gdzie zbierałyśmy wiśnie. Świeciło słońce i od razu przypomniała mi się piosenka Lany Del Rey Summer Wine. To był udany dzień!
 • spodnie -H&M • koszulka -SH (George) • torebka -Reserved • buty -CCC
 zbliżenie na sweterek...
Dzisiejsza stylizacja jest prosta i wygodna, ale myślę, że ma w sobie coś fajnego. Koszulka jest moim niedawnym nabytkiem z secondhandu, podobają mi się jej koronkowe wykończenia i kwiatowy wzór. Pokazałam wam zbliżenie na sweterek, ponieważ pewna czytelniczka mnie o to prosiła pod innym postem :)  Podoba wam się?

65 komentarzy:

  1. masz cudną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u babci chyba jest najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Masz cudowne włosy. Bardzo chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje nogi! ;D ;)
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja : )
    Mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten motyw kwiatów na koszulce jest świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!^^
    Torebka jest boska ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie spędziłaś niedzielę ;)
    świetny zestaw! torba bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna torba, cały czas poluję na jakąś w takim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten kawałek! ♥
    A sweterek śliczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale uroczy jest ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszulka,lubię chodzić do sh :)

    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój :))
    Ach ploteczki ^^
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek jest genialny :) Ja już w końcu nie wiem jak będzie z obserwatorami XD
    A.

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiesz jak lubię twoje outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja. ;)

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie ;d
    zajebiste masz nogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja
    obserwuję :*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny sweterek!





    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, bardzo mi się podoba :) Masz piękne włosy i śliczną figurę :)
    Fajnie, że masz kontakt z babcią i możecie tak sobie poplotkować. No ja niestety czegoś takiego nie mam :)
    Dziękuję za komentarz :)
    Będzie mi miło jeśli jeszcze wpadniesz :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk
    P.S Piękny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz ^^ Ja również uwielbiam przebywać u dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne masz włosy! ahh :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny zestaw, taki dziewczęcy! :)

    również obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądałaś.:D
    Kawa z mlekiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie, że są wyjątki. Ja osobiście wolę bardziej książki od filmów.

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog :)
    Będę zaglądała tutaj częściej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw :) obserwuję amicoeterno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszulka jest boska. :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna stylizacja :)
    traampkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wspaniałe kolorki!!! ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziewczyno! Ale Ty masz wspaniałe obojczyki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała kolorowa stylizacja. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jejejej, takie piękne masz te włosy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lovely outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  51. Strasznie spodobała mi się torebka :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna torebka, chyba ona najbardziej mi siee podoba :)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu,w którym do wygrania są prześliczne bransoletki :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.