2 czerwca 2013

Odliczam dni

Hej Hej! Przez długi czas mnie tu nie było, wiem i przepraszam najmocniej! Nie ukrywam, że w szkole dużo się dzieje. Razem z innymi przygotowałam już wszystkie projekty, dlatego mam trochę czasu dla siebie i bloga. Myślę, że kiedy już to wszystko zaliczymy, dadzą nam spokój. Obym się nie myliła! Bo pewnie jak większość z was, odliczam dni do końca czerwca. Ostatnio nawet szykując coś w kuchni, przypomniał mi się dzień poprzedniego zakończenia roku. Jeny, jak ja dobrze to wspominam Mam nadzieję, że czerwiec szybko minie, bo zauważyłam, że was tu troszkę mniej jest ostatnio.
 z dzisiaj...

20 komentarzy:

  1. ja tez odliczam do końca roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już odliczam dni do wakacji, zwłaszcza, że na moich będzie się duużo działo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odliczam dni do końca przyszłego tygodnia,bo będzie najgorszy.Ale już od połowy czerwca będą mega luzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też odliczam dni do końca roku! Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję ,że w wakacje ty też będziesz tu o wiele częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam w szkole mnóstwo projektów, sprawdzianów czy kartkówek .. Już nie mogę doczekać się wakacji ;_;
    Piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała taki wygląd jak ty masz < 3. Po prostu mega jest < 3 .
    Oj szkoła eh ; ( Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcie!!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze trochę. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również obliczam !

    W wolnym czasie Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także odliczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie, jak zrobiłaś tę przerwę tutaj między postem a gadżetami? :)
    ----->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym trudności. :(

      Usuń
    2. Kochane, ja mam ustawiony już taki szablon (podróże), dzięki któremu jest taka przerwa pomiędzy postem a paskiem bocznym : )

      Usuń
  13. ja juz sie tez wakacji nie moge doczekac, ale na szczescie czerwiec mija zawsze szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejrzewam, że prócz maturzystów każdy odlicza :) a więc odliczamy razem :D

    zapraszam również do mnie, pojawił się nowy post :) mam nadzieję, że odwiedzisz mnie i wyrazisz swoją opinię na temat moich wypocin :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wakacje tuz tuz
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow swietne zdjecie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.