25 czerwca 2013

Nowy wygląd

Hej Hej! Większość z was przez jakiś czas nie mogła odwiedzić bloga. Było to spowodowane spontaniczną decyzją o zmienieniu trochę wyglądu. Z pomocą przyszła mi Unkaaa, której zaufałam i wykonała dla mnie nowy wygląd. Wszystkie zmiany, jakie tutaj widzicie, to jej zasługa. Ja jedynie zaprojektowałam nagłówek oraz grafikę tytułów gadżetów. Jestem jej naprawdę wdzięczna, że znalazła czas i pomogła mi. Dziękuję ci jeszcze raz, kochana! To miło z Twojej strony, że się zgodziłaś ; )
Jak wam się podoba nowy wygląd? 

41 komentarzy:

  1. Ale tu u Ciebie pięknie teraz ;3
    Unkaaa ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda, ma talencik :)

      Usuń
  2. Fajny jest ten nowy wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wygląd! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest nowy wygląd! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny! strasznie mi się ten Twój szablon podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wszystko podoba . Jest tak przejrzyście ;3
    LOVE

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeju ale piękny wygląd :o

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy wygląd jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne masz usta :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zmiany zawsze są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny wygląd! Ładne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz olśniewająco!! ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wygląd bloga :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest dobrze, tylko ja bym zmieniła na trochę inne tło. :)

    Piękny film, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wygląd ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygląda Twój blog ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo na plus jest ten wygląd kochana ;)!

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląd bardzo fajny! :))

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wygladasz, super wlosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest pięknie :) Nie wiem jak Twoje miejsce w sieci wyglądało wcześniej, ale teraz bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  27. super! bardzo mi się ten nowy wygląd podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjęcie :)
    ważne że ci się podoba nowy wygląd nie masz za co dziękować :)
    zaufałam ci bo wiem że nie zrobisz tak jak pewna bloggerka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny ten nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.