12 czerwca 2013

Now is so much better

Cześć! Jej, piękna pogoda do nas wróciła! Oby już została z nami, ponieważ ostatnie dni były trochę ponure. Uwielbiam, kiedy słońce pieści nas swoimi promykami. Wszystko wtedy staje się lepsze, a ja sama odżywam, dlatego ta pogoda tak mi sprzyja. Po szkole razem z Kari, postanowiłyśmy pobiegać po kilkudniowej przerwie. Zostałam miło zaskoczona -moja aplikacja na telefonie, RunKeeper, zaczęła po miesiącu sprawne działać : ) Tak czy inaczej, odpoczęłyśmy przez aktywność fizyczną, a już za chwilę biorę się za sześciominutowe treningi Chodakowskiej.
wczorajsze niebo było przepiękne!
A jak wy spędzacie czas w taką piękną pogodę? Miłego!

48 komentarzy:

  1. ciekawe niebo *.*
    Mam nadzieję,że to ciepło zostanie na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej! wspaniałe *.*!
    ja też ćwiczę z Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziś biegałam, co prawda na wf ale było naprawdę ciężko! Aczkolwiek uważam, że warto, bo od kiedy prowadzę zdrowy tryb życia, czuję się o wiele lepiej :) Teraz pędzę na basen, miłego popołudnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie niebo, zapewne widok na żywo było wiele lepszy :OO

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam slońce ;) ale piekne niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no,no faktycznie przepiękne!!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też wczorajsze niebo było cudne :)
    ja się opalam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też taka pogoda motywuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwyższa pora na ładną pogodę! ;) Oby utrzymała się przez całe wakacje ;)
    Ciekawie piszesz, będę zaglądała ;)
    Czyżby nick pochodził ze Skinsów? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. no piękne te niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebo faktycznie niesamowite! Bardzo dziękuję za obserwację i oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcie :)
    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, przepiękne niebo. Ja to zbytnio go nie zauważam, bo mieszkam w bloku i betonowe płyty przesłaniają wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć *.*
    Piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcie;)
    Ja wybrałam się na spacer;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodakowska. :3 A biegać chyba zaczynam od wakacji. :p Jak się zmotywuję. xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcie nieba!

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne niebo! Tez ostatnio duzo czasu spedzam aktywnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. W każdym razie polecam ten serial, jeśli jeszcze nie oglądałaś ;) i zdecydowanie wersję brytyjską ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze! niebo cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. łał śliczne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. czasem potrzeba się trochę zmęczyć :)) żeby lepiej doceniało się wolne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowity widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu, ale ślicznie to niebo ♥

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcie :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Te niebo jest piękne *.* Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko jest takie fajne, kiedy świeci słonce, masz rację ! ;) Ale kiedy nie świeci
    też :D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam zdj nieba *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękny zachód! uwielbiam <3
    zapraszam i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny zachód słońca oby takich było jak najwięcej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, genialne niebo! i zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny widok : d

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne niebo! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Niebo <3 Jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  37. też mam takie widoki, ale o 4 rano :D piękne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajeczne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie cudowne zdjęcie ;oo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.