15 czerwca 2013

Miłe zakończenie tygodnia

Piątek od samego rana był dla mnie męczący, poprawiałam dwa rozdziały z biologii i mam nadzieję, że udało mi się napisać na lepszą ocenę. Następnie czekał mnie angielski, na którym omawiałam książkę i tutaj mi się udało! Ocena celująca zadowoli mnie. Po lekcjach razem z dziewczynami wybrałyśmy się do pobliskich marketów, aby kupić potrzebne nam produkty spożywcze. Decyzja o nocowaniu była spontaniczna. Mimo wszystko świetnie się bawiłyśmy, niespodziewanie wydarzyło się wiele rzeczy, o których nigdy bym nie pomyślała! Czas zleciał nam tak szybko, a jeszcze została sobota i niedziela ♥ 
zdjęć mam dużo, dlatego przedstawiam wam je w formie kolażu
Dziewczyny, dzięki za te kilka godzin! ;* Musimy to kiedyś powtórzyć, może w wakacje?

36 komentarzy:

  1. Fajnie spędzić czas z bliskim koleżankami :)) Pewnie było Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Same robiłyście?;) Jedzenie wygląda bardzo smakowicie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolaż!:)
    widać, że świetnie się bawiłyście :)

    gratuluję oceny! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, ile pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ale smakołyki! <3 Jak zrobiłaś banerki w tej formie? ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. nocowanie w babskim gronie jest świetne!
    plotki, jedzonko i zabawa całą noc ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ile jedzonka, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie zdolne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolaż <3

    i teram mam ochotę na nocowanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Decyzje spontaniczne są zwykle najlepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na ocenę celująco z angielskiego czytałam książki co miesiąc przez cały rok ;D spodobało mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi ochoty na jedzenie. ;3 Koktajl, a też sobie dzisiaj zrobiłam.

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowicie to wygląda ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo miły blog dodaję do obserwacji :)
    wszystko smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mm pysznie to wygląda ;)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;D
    same pyszności na zdjeciach :)
    obserwujemy na blogspocie oraz bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. jejciu ile tu pyszności :)
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, wszystko wygląda niesamowicie! *u*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne jest takie nocowanie! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wygląd bloga! Obserwuję i zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż w brzuszku buuurczy na sam widok <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam zdjęciowe mixy !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj, lubię takie nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super mix !, aż zgłodniałam ! Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  30. nocki najlepsze! ah jakie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zjadłabym omnomnom *w*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.