29 czerwca 2013

live laugh love

Hej kochani! Jak wam mija dzień? Zgaduję, że wczoraj każdy z was się bawił i świętował wakacje na swój własny sposób. Ja, tak jak wspomniałam w poprzednim poście, wybrałam się z przyjaciółką na wycieczkę rowerową. W sumie przejechałyśmy 15km przez pobliskie miejscowości. Świeże powietrze, odrobina ruchu -dobrze nam to zrobiło. Przy okazji porobiłyśmy zdjęcia, których jest naprawdę dużo. Mogą pojawiać się w najbliższym czasie na blogu. Dzisiaj mam dla was prosty outfit, idealny na takie dni, kiedy pogoda nie potrafi się zdecydować na słońce czy chmury. Możecie na mnie zobaczyć koszulkę ombre, którą całkiem niedawno wam pokazywałam w tym poście. Do tego moja ulubiona kurtka jeansowa, torebka na ramię i jestem gotowa ;)
• torebka -Reserved • koszulka -Sinsay • bransoletka -Mohito
A już jutro spotykam się z Agatą w Łodzi, nie możemy się doczekać naszego spotkania. Będzie fajnie! A wy macie na jutro plany?

72 komentarze:

  1. śliczne masz włosy ^^ fajny outfit ;)
    planów na jutro zero ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i praktyczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:23 PM

    Masz sliczna bluzeczke!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym się wybrała na rower...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz piękne włosy! :)
    Koszulka mi się podoba.

    Plany? zabawa z nowym domownikiem :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetna ta koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie spotkam się z koleżankami. :)
    Świetna bluzka ombre. :)
    Pierwszy outfit - ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna koszulka ;) I ta przerwa między udami *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bluzka ;))
    Tak wszyscy balowali oprócz mnie :C
    Zazdroszczę wycieczki rowerowej ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :)
    Ślicznie wyglądasz, a w koszulce się zakochałam <3 + też dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie świętowałam zakończenia roku szkolnego, kocham wycieczki rowerowe.
    Śliczna bluzka <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam sinsay !
    U mnie nowy post już za chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne włosy ; )
    Zdrowy tryb życia to podstawa, od razu człowiek jest szczęśliwszy po dobrze wykorzystanym dniu. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I zgadzam się :)

      Usuń
  16. świetnie, kocham tą bluzkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie tu <3 obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. No jeszcze nie wiem, co robić bedę jutro : ) śliczna bluzeczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. hej dziękuje za miły komentarz na blogu.Super zdjęcia a top w moich ulubionych kolorach:*

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za komentarz ;) świetny t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę...świetną masz tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki. Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za pomoc! zaraz do niej napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że się nie poddam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten t-shirt z 3 i 4 zdjęcia mi się strasznie podoba ;). Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. No i jest stylizacja bez kombinowania :) a co do jutra to nie mam planów ...

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love this t shirt

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładna bluzka ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super koszulka <3 Pięknie!Zapraszam na nowy, krótki post z paroma ostatnimi zdjęciami z gimnazjum. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna torebka :)
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Wycieczki rowerowe się zaczynają^^ Piękne, gęste włosy! I fajna koszulka, tylko szkoda, że w 'naszej' galerii nie ma tego sklepu jeszcze ;)

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Booże, te twoje włosy <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię takie wycieczki rowerowe ;D
    Fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wycieczki rowerowe są super! :)
    ja dzisiaj spotykam się z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejciu, jakie ty masz śliczne włosy *o*

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka jest Świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna koszulka :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham wycieczki rowerowe :) Dwa tygodnie temu gdy byłam w Austrii, wybrałam się z moją koleżanką rowerami na przejażdżkę po winnicach. Było niesamowicie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko mi się bardzo podoba ;) Rób częściej outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Włosy i torebka - uou <3

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajna taka wycieczka :)
    śliczne zdjęcia, bardzo masz fajną tą koszulkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna bluzkaa, i masz śliczne włosy *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super masz koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawa bluzka :) a włosy masz meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  47. A jaka tam niespodzianka :D blog mi się podoba i tyle <3
    a bluzka mi się strasznie podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. ślicznie wyglądasz i super blog
    bardzo mi się podoba taki słodki :D
    obserwujemy?
    zapraszam i pozdrawiam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dawno nie byłam na wycieczce rowerowej, chyba czas to zmienić :)
    Świetna koszulka :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jazdę rowerem uwielbiam. :) Śliczną bluzkę masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham jeansowe kurtki <3.
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale włosy marzenie <3 i super koszulka ;) !

    OdpowiedzUsuń
  53. łoo! sporo przejechałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super koszulka, ładnie przechodzi kolor biały w niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna koszulka, a ten pan co łowi ryby super jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowne włosy! :)marzy mi się taka długość.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie wyglądasz ! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  58. również obserwuję ;);*

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo mi się tu podoba :) ładne stylizacje :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo, jeśli tylko Tobie się u mnie spodoba! :)

    zapraszam: anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.