28 czerwca 2013

It's summertime!

Hej Hej! A więc to już naprawdę ten czas. My, młodzież, rozpoczynamy oficjalnie wakacje 2013! Ten rok szkolny minął mi bardzo szybko, wręcz w mgnieniu oka. Wspominam go dobrze, wiele się wydarzyło, ale jako klasa przetrwaliśmy i muszę się tu za nas wszystkich pochwalić, że mamy najwyższą średnią w szkole. Po całej uroczystości zakończeniu roku szkolnego i rozdania świadectw, wybrałyśmy się z dziewczynami do pizzeri, a później pojechałyśmy z Kari na małą wycieczkę rowerową. Ten dzień był świetny, mimo pogody, która niekoniecznie dopisała, wykorzystałyśmy razem ten czas. I mam mnóstwo zdjęć dla was, ale wszystko w swoim czasie...
wakacje!
Chciałam wam życzyć wesołych, słonecznych i w pełni wykorzystanych wakacji, abyście mieli co wspominać we wrześniu :)

46 komentarzy:

  1. udanych wakacji <3
    gratuluję średniej klasy :D moja klasa ma najniższą chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też po rozdaniu świadectw wybrałam się na pizzę :D i u mnie również pogoda nie dopisała :c

    świetne zdjęcie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale!:)
    piękna perspektywa wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nawzajem kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również wesołych wakacji!
    Mój dzień też był baaardzo przyjemny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też ten rok szkolny miną b.szybko.Fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ten rok zleciał jak z bicz strzelił :O
    Również życzę udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę ci udanych wakacji ;* zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również ten rok minął bardzo szybko. :P
    Udanych wakacji Tobie życzymy również! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki i wzajemnie ;)
    chociaż ja we wrześniu do szkoły się nie wybieram ponieważ mam wakacje a dopiero w październiku zaczynam studia o ile się dostanę ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. o to zazdroszcze, mi sie ten rok strasznie dłużył :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknych wakacji życzę :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle nauki przez cały rok ale wreszcie są!
    WAKACJE ♥

    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, rok szkolny strasznie szybko minął.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i nawzajem :*
    Przepraszam, że spamuję, ale chciałabym zaprosić wszystkich, którzy przeczytają ten komentarz do odwiedzenia mojego bloga na którym pojawił się pierwszy post. Zachęcam do pozostawienia komentarza i zostania obserwatorem ;) Ja już obserwuję.
    Przy okazji piękny blog, cudowny nagłówek, niesamowite tło - WOW!!! o.O

    Pozdrawiam,
    Fanny Sucette

    www.fannysucette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne zdjęcie!
    Zgadzam się, szybko minął ten rok, pamiętam jak niedawno był 1 września :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja na razie skalpel, i tak się pocę jak nie wiem :D Za killera wezmę się po jakimś czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych wakacji, świetne zdjęcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. no to wszystkiego dobrego na wakacje, wielu podrózy i szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanych wakacji! :*
    śliczne zdj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjecie ;)
    udanych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże tak się długo czekało a zaraz zleca ;(
    zapraszam do siebie :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  24. A no pewnie, że kojarzę :P
    To ja jestem z małopolski, okolice Nowego Sącza :)

    O tak, ja nawet nie wiem kiedy ten rok mi tak zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i gratuluję najwyżeszj średniej. Ja byłam w Mc Donaldzie.
    Udanych wakacji .

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcie! : ))
    + ja również obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pozytywne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Tobie też udanych wakacji. ♥ Hah, fajne zdjęcie. :3

    maggie-maggi.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. to mądrą klasa ;) Udanych wakacji<3

    OdpowiedzUsuń
  31. To zjęcie tak mi się podoba, że nwm;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post, dear!

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja klasa ma drugą średnią w szkole nie tak najgorzej :)
    Gratuluje Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ah nareszcie wakacje .... a średnia naszej klasy jest za to najniższa, mało kto się tam lubi i w ogóle fajnie jest xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze chciałam miec takie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne fotki widzę wakacje dobrze się rozpoczynają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.