26 czerwca 2013

Instagram mix

Hej! Patrzę na pogodę naszego kraju i moja mina od razu nie jest pocieszająca. Pada deszcz! Ten opad atmosferyczny chyba nie zamierza ustąpić, przynajmniej nie dzisiaj... W taką pogodę moja wyobraźnia wskakuje na wolniejsze obroty, dlatego trudno mi napisać na blogu o czymkolwiek. Jednak wpadłam na mały pomysł, który może wam się spodobać. U wielu blogerek, które posiadają konto na Instagram, pojawiają się posty z miksem zdjęć. A że należę do grona i blogerek, i osób posiadających konto na tym popularnym serwisie, "pochwalę" się wam dziś takim miksem. Tego typu posty będą pojawiać się częściej na blogu, dlatego powstaje nowa etykieta ; )
me cocktail outfit shopping after workout white flowers  
croissant & nutella shopping outfit water's drop beach german sweets
Miłego dnia misiaczki!

55 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie Instaagramowe miksy zdjęć! Każdy blogger ma je wyjątkowe i czymś się różnią :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa z tym miksem zdjęć :)
    Twój wygląda super
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo to fajna sprawa ; )

      Usuń
  4. u mnie tez pada ;/
    fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W oczy rzuciła mi się Nutella :) Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie posiadam konta na instagramie,ale to może się niedługo zmienić :)
    Denerwuje mnie taka pogoda.Najpierw były upały i dało się już wyczuć smak wakacji,a teraz one nadchodzą,a pogoda płata nam figle :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mam nadzieję, że pogoda się polepszy już w piątek :)

      Usuń
  7. Taki mix to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom ta pogoda jest już nudna;c
    Fajny miks;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. niemieckie słodycze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty <3 śliczne foty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam nadzieję na polepszenie pogody. Polski klimat w tym roku strasznie szaleje. Dzisiaj musiałam wyjąć jesienną kurtkę z szafki, bo tak zimno jest.. I w dodatku ten deszcz. Grrrr, jakie tam lato!

    Bardzo fajne zdjęcia robisz, a szortów w kwiatki z H&M'u będę Ci zazdrościć. :D
    U siebie ich nie znalazłam, a szukałam w dwóch sklepach.. No cóż.
    Ale za to mam równie ładne (przynajmniej dla mnie) z wysokim stanem w paski i też jestem z nich zadowolona.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mm nutellka i ładne ciuszki na tym mixie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też taka pogoda :

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix :))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie miksy :)

    nowy wygląd bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się z tego powodu. Zależy mi na tym, aby nie tylko mi przypadł do gustu wygląd, ale i też czytelnikom :)

      Usuń
  17. świetny mix, masz genialny wygląd bloga (;

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam dosyć tej pogody i deszczu, czuję się jakbyśmy mieli październik a nie czerwiec!
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pogoda jest po prostu okropna. Miejmy nadzieję, że się szybciutko polepszy :)
      Zaobserwowałam.

      Usuń
  19. Milion razy bardziej wolałabym, żeby pogoda zamieniła się tygodniami, tak żeby to teraz było słonecznie i ciepło - w końcu szykuje się parę ognisk pożegnalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie nie pada, choć jest zachmurzone -,-
    Mam nadzieję, że do soboty się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny mix ;D
    Ja od Instagrama jestem uzależniona ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ostatnio pogoda nadal dobijająca. Uwielbiam takie instagramowe mixy ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam konto na instagramie, ale nawet nie mam jak wejść i coś dodać, bo mój telefon nie może mieć tej aplikacji. -.-

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda super :D Ja mam zamiar sobie założyć ^^ Super jest to, że możemy oglądać codzienne (lub niecodzienne) życie innych ludzi.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niedługo kupuje nowy telefon i wtedy z pewnością założę Instagram :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia. ja instagrama nie mam, ale lubie przeglądać koleżanek.
    jaki masz telefon, bo zdjęcia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony xperia tipo. Dziękuję :)

      Usuń
  29. Pomogłabyś mi w czymś na blogu... te klikadła twitter, tumblr itp???? nie wiem jak, a twoje są cudowne!!!


    Pozdrowienia od DEMORDIE
    DEMORDIE.blogspot.com
    -zapr na KONKURS :P

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny mix :) Chciałąbym mieć instagrama, ale niestety mój telefon mi na to nie pozwala haha :)
    Pozdrawiam ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. wielbię instagrama <3 ... świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny mix zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  33. nutella ♥ zapraszam do mnie na słodką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie Instagramowe miksy bardzo mi się podobają :)

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne są te zdjęcia. Instagram jest super tez posiadam konto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.