.

18 czerwca 2013

I missed her...

Hej! Dopiero teraz mam chwilę, aby tutaj do was zajrzeć. Właśnie wróciłam do domu. Po szkole pojechałam do babci, która przyjechała nareszcie z wakacji z Niemiec. Tęskniłam za nią bardzo! Cieszę się, że spotkałam się z dziadkami. Miesiąc to sporo czasu. Pogadałyśmy trochę, choć i tak nie o wszystkim, ale nadrobimy to w lipcu! Oczywiście znając moją babcię, nie można od niej odjechać z pustymi rękoma. Zostałam wyposażona w storczyka, niemieckie słodkości (jak tu przejść na dietę, hm?), a nawet w nowy blender i jagody, które uwielbiam!
dzisiejsze zdjęcie...
Jutro również czeka mnie dzień, w którym czas minie bardzo szybko. Miłego już wieczoru!

30 komentarzy:

  1. niemieckie slodycze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudowną babcię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym jagód ^^
    ładny masz sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co piszesz wynika, że mam wspaniałą babcię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Storczyki to chyba moje ulubione kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babcie to najukochańsze istoty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodawaj wiecej zdjec slicznoto : *

    OdpowiedzUsuń
  8. super sweterek, ma świetne koronkowe elementy :3 pokażesz go w całości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  9. Super zdjęcia i blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny top w groszki :P
    Mi również w tym pośpiechu czas szybko leci. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to jest to kombinezon :)

      Usuń
  11. Oddaj niemieckie słodycze xd
    Ładne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne kolorki
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcie. :D
    Niemieckie słodycze. ♥♥

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko pozazdrościć takiej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny sweterek :)
    odwiedzanie takiej babci to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Och taka babcia to skarb :) Śliczny sweterek!

    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. jaka kochana Babcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.