21 czerwca 2013

high temperature

Hello! Dzisiejszy dzień był naprawdę upalny, czyż nie? Termometr w słońcu wskazywał ponad 40'C! W szkole już coraz trudniej wysiedzieć, mimo że lekcje są luźne. Na zastępstwie z angielskiego, razem z klasą wyszliśmy na dwór, aby posiedzieć przy fontannie. Wtedy jedna z koleżanek wpadła na ciekawy pomysł. Niektórzy darowali sobie resztę zajęć i wróciła do domów, a ja z inną grupą wybrałam się nad wodę. Fajnie spędziliśmy czas. Niestety przez moje baletki, obtarły mi się nogi i mam teraz małe rany... W dodatku dowiedziałam się, że przyjęli nas do sezonowej pracy z przyjaciółką. Już jutro zaczynamy! Mam nadzieję, że wytrwamy. I koniecznie muszę poszukać mojego kapelusza.
dzisiejsze...
A jakie są wasze plany na jutro? Czujecie nadchodzące wakacje?

34 komentarze:

  1. Kapelusz zawsze spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce myślałam,że zdjęcia te robione są na śniegu i że to taki 'żart' -.- No cóż, to tylko ja mogłam tak pomyśleć.

    Pogoda nie do wytrzymania, no ale w końcu takie uroki lata...♥

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście od jutra pogoda ma się nieco pogorszyc/polepszyć jak dla kogo, bo zapowiadają popołudniowe burze ;D zobaczymy co z tego będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten upał jest nie do wytrzymania :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się cieszę wakacjami od 2 tygodni, ale jakie będą, to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, czujemy wakacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, pogoda już lekko przesadza, ale jakoś damy radę. a planów na wakacje brak. ;)
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie ma luźnych lekcji, ale pogoda wakacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej pracy jutro życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany na jutro - chillout. ;3
    A wakacje czuc, oj czuc!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja planuje wybrać sie nad jezioro,juz czuje wakacje <33

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie całe szczęście aż takich upałów nie ma, bo ciężko je znoszę :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo;) No to świetnie spędziłyście czas;D

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak, u mnie w cieniu było 35 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłej pracy...
    I nie tety dzisiaj już jest zimno i pada...

    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoo! ale fajnie, też chciałabym pracować. ;)
    Miłej pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. można powiedzieć, że ja już mam wakacje :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca sezonowa jest najlepsza :D Życzę powodzenia w szukaniu kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj nieźle gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie oficjalnie, ale mam już wakacje ;p
    powodzenia w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już nie mogę tego upału,na szczęście piątkowe lekcje były ostatnimi :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham takie upalne dni. *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja cały ten tydzień mam zamiar leniuchować, bo od 1 lipca idę do pracy a potem czeka mnie remont połowy piętra...

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, czuć już wakacje. A moi rodzice nie pozwalają mi zostawać w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje z powodu nowej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wreźcie lato - a potem wakacje~!

    OdpowiedzUsuń
  28. o jej, współczuję tych obtarć- w taki upał to musi boleć podwójnie.
    Fajnie, że dostałyście prace :) co będziecie robić?

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj gorąco jest bardzo :c Już całkowicie oddałem sie wakacji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.