.

24 maja 2013

Without sunshine

Hej Hej! Przepraszam za niską aktualizację na blogu, naprawdę. Nie będę się tłumaczyć nauką, po prostu nie wiedziałam, co mogłabym tu napisać. Pogoda nie jest taka, jaką sobie wyobrażałam. Brak słońca i zimne powietrze nie sprzyja mi... Ale głowa do góry, przecież mamy piątek! Nie ukrywam jednak, że oprócz odpoczynku znajdę czas na naukę. Mam dwa ważne sprawdziany, także trzeba się do nich przyłożyć. Tylko czy mi się uda? Oby!
A jak wasze plany na ten weekend? 

18 komentarzy:

  1. ja nie mam planów na weekend, ale czeka mnie kilka sprawdzianów więc będę się na pewno uczyła ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. J na szczęście cały tydzień mam wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh, chciałabym już ładną pogodę :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda załamuje ,to fakt. Świetny blog ,zaobserwowałam i proszę o rewanż.
    mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie bardzo (!) pracowity weekend :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro spędzam dzień z Chłopakiem, a w niedziele z przyjaciółką + do tego niestety dochodzi nauka, ponieważ trzeba teraz się starać o jak najlepsze oceny!
    Śliczne zdjęcie ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda jest okropna! :C

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio mam niską aktualizację na blogu ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. no pogoda jest okropna ! :c

    Zapraszam
    http://loveemydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam na szczęście wolny weekend :D
    Eh, z tą pogodą to już nie wytrzymuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak plany.. hym zaraz wybieram się na festyn, a jutro komunia ;) Niestety pogoda się trochę popsuła ;C

    OdpowiedzUsuń
  12. Uda się, uda! :) Najważniejsze jest pozytywne podejście, a potem wszystko jest już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za sprawdziany!!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam dwa testy. Jeden z wosu, a drugi matematyczno-przyrodniczy na 2,5 godziny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam pewne plany, ale pogoda mi je zepsuła. A z nauką to życzę powodzenia, mam nadzieję, że pójdzie gładko. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. pogoda u mnie beznadziejna .... ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie!
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.