2 maja 2013

Mam plany!

Hej! Rozpoczynając majówkę, byłam oburzona i lekko zirytowana, że moje plany nie wypaliły (ale to już chyba każdy wie:)). Na dodatek pogoda nas nie rozpieszcza, brak słońca, zachmurzenia... Ale nie martwię się, bo nic nie jest w stanie mnie wyprowadzić z równowagi! Jestem uśmiechnięta i pełna życia! Wczorajszy dzień spędziłam z rodziną -chrzestną i kuzynami. Nie pytajcie mnie, jak było... Ponieważ było jak zwykle bardzo zabawnie! A dzisiejszy dzień przeznaczam na naukę, muszę odrobić w końcu lekcje i przeczytać parę kartek lektury. Jutro zaś przyjeżdża do mnie Agata, którą poznałam podczas wyjazdu w góry podczas ferii. Na pewno spędzimy miło czas!
z wczoraj...
A jak u was z planami? Miłego dnia! 

33 komentarze:

  1. moje plany to siedzenie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie!♥ miłego dnia!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chyba się dziś wezmę za lekcję bo potem na pewno nie będę miała chęci:>

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne zdjęcie :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przez tę pogodę jestem zmuszona siedzieć w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki z tyłu ;33 Mi też by się przydało wziąć za lekcje :D
    Zapraszam na czwartkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej majówki ♥
    Mam do Ciebie wielką prośbę, wejdź w moją notkę i kliknij proszę link do sklepu. Będę ogromnie wdzięczna! :)
    Link do notki: http://weronika-space.blogspot.com/2013/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no to udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jadę do Włoch. ;3
    Miłej majówki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No to fajnie ; ) To życzę ci miłego spędzania czasu ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Śliczne zdjecie ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  11. udanej majówki, ładne zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne widoki za tobą ! Zazdroszczę dobrego nastawienia do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem obecnie nad morzem w trojmiescie i tutaj pogoda rwniez nie rozpieszcza, jak dzwonilam do rodzinki w POlsce centralnej to jest b. podobnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NIestety, majówka nie pokazała się z dobrej strony jeśli chodzi o pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcie :) miłego spotkania jutro :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne widoki! ;D U mnie niestety deszcz..:c

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty widok :D Zapraszam na nowy, krótki post ;* Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wow co za imponujący widok za Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja spędzę majówkę w domu z przyjaciółmi, chociaż pogoda się zepsuła z dnia na dzień i nasze spotkanie raczej się nie uda.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dziś cały czas leje deszcz. :<

    OdpowiedzUsuń
  23. o no to na pewno z Agata fajnie spędzicie czas, zyczę Wam tego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9:06 PM

    Moim zdaniem jesteś tylko rozpieszczoną 15-latką, która myśli, że jest nie wiadomo jak dorosła i wszystko zawsze można dostać. Zejdź z obłoczka dziewczynko na ziemie. Ten blog to żenada. Nie pisze tego wcale z zazdrości tylko z irytacji... i nie mam, jak zapewne myślisz 13-15 lat. Fotografia?? Zdjęcia z automatu każdy głupi potrafi zrobić. Lustrzanka? Dobrze, że masz matkę, która Ci wszystko kupuje. Materialistka wstrętna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz Cię rozczaruję, anonimie. TWOJE ZDANIE SIĘ NIE LICZY. A to, czy ma Ona bądź Jej rodzice pieniądze na to, by kupić Jej lustrzankę, to nie Twój interes. Swoją drogą musisz mieć bardzo "fascynujące" życie, skoro przejmujesz się faktem, że taka osoba jak Angelika prowadzi sobie bloga. To Jej sprawa i ma do tego pełne prawo, a jak Ci coś nie pasuje, to tam u góry po prawej stornie masz krzyżyk na czerwonym tle. Nikt Cię tu nie zaprasza i nie zmusza do odwiedzin, wiec wracaj tam skąd przybywasz i więcej się tu nie pokazuj. Bo wiesz takie częste odwiedziny tego bloga, mogłyby spowodować palpitację serca, skoro tak szybko się denerwujesz. Chociaż w sumie... O jednego idiotę będzie mniej ;)

      Usuń
    2. Oesu co za hejcik *-*
      No a ty zapewne wiesz jaką ona jest wielką materialistką c nie ? To, że ma lustrzankę czy jest z bogatszej rodziny to nie znaczy, że musi być "materialistką wstrętną" zazdrościsz jej ? To jest jej blog, w którym może pisać o wszystkim co tylko chce, a jak ci coś się nie podoba to łaskawie możesz wyjść, nikt cię tu nie zaprasza -.-

      Usuń
  25. śliczne zdjęcie ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję. Tym bardziej mi miło. :)
    Jakie tu zmiany zaszły. Sama robiłaś icony "FB, Instagram, ask.fm, YT"?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się to zdjęcie, miłego spędzania czas z koleżanką :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba każdemu plany nie wypaliły, ale zawsze można sobie zorganizować czas w domu lub w jakiś inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcie ;D
    obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony ♥

    http://soourire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.