17 maja 2013

Dużo lepiej

Hej Hej! Piątek minął dobrze, choć nie ukrywam, że w szkole ciągnęły mi się te cztery lekcje. Skończyłam trochę wcześniej zajęcia, wróciłam do domu i trochę odpoczęłam i odrobiłam lekcje, a później przyszedł czas na trening. A pół godziny temu wróciłam z biegania. Dałam radę z 10km, jestem zaskoczona, bo było dużo lepiej niż poprzednio :) Teraz czas na odpoczynek, zaparzę zieloną herbatę i wezmę się za obejrzenie finalnego odcinka Vampire Diaries.
Macie jakieś plany na weekend? Ja nie mam. W każdym bądź razie życzę wam miłego!

40 komentarzy:

  1. Ja bym tyle nie przebiegła ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pamiętniki ..." - ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej;)
    Dopiero zaczynamy działalnośc na blogu i zalezy nam na wsparciu jak możesz to wejdz dodaj do obserwowanych lub skomentuj ;)Z góry wielkie dzięki ;)
    http://chasethisworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka masz super bloga... poprostó cudowny.. ja zaczynam mogłabyś skomentować lub dodać do obserwowanych?
    Z góry dziękuje.. :) http://staysexxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 km o maj gaaad; d

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 km? szok ja po 2,5 siadam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 10 km to dla mnie bardzo dużo ! Śliczne zdjęcia ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa, ja też właśnie zaraz biorę się za oglądanie TVD <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 km podziwiam ; o
    TVD <3 też muszę zamiar się wziąć by obejrzeć finałowy odcinek!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooom Pamiętniki ;D
    Cztery lekcję nie tak źle, ja dzisiaj musiałam siedem wytrzymać xd
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy w życiu tyle przebiegłam razem xd

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam Cię! oO
    mi się strasznie ciągnęły dzisiejsze lekcje :| a planów na weekend nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wzajemnie, ja już obejrzłam finałowy odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, 10 km, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam te 10 km;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim nie siedzieć w domu, za godzinkę wybieram się na rower z koleżanką. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o mato,10 km?! :o podziwiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. 10 km? Podziwiam cię, sama bym tak chciała <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie gratulacje kieruję w Twoją stronę, bo ja bym w życiu nie przebiegła 10 km :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięsiec kilometrów? To całkiem niezły dystans ;) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cztery lekcje i jeszcze Ci się dłuzyły? ;o zazdroszczę! ale masz lśniące włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. co trenujesz? Zapraszam na konkurs: http://veronicafashionblog.blogspot.de/2013/05/giveaway.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie sobie uświadomiłam jak dawno nie oglądałam Pamiętników Wampirów :(

    10 km ? Jej, ja ledwie z 2 km przebiegnę i to z trudem. Kondycja się kłania.

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że jest lepiej kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie!obserwujemy? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że jest już lepiej.
    Nie mam planów na weekend ;p.

    OdpowiedzUsuń
  28. To dobrze, że jest już lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jeej 10km to jest wyczyn! gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz piękne włosy! Chciałabym takie <3
    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.