20 maja 2013

Dotrwamy?

Poniedziałki nie kojarzą mi się dobrze, szczególnie w roku szkolnym. Zamiast być wypoczętym po weekendzie, to jest całkiem na odwrót. I tak było dzisiaj ze mną. Jednakże obawiam się, że to szkoła już tak na mnie działa. Nie ukrywajmy, każdy z nas już myśli o wakacjach, pięknej pogodzie i beztroskich dniach. Myślami jesteśmy na świeżym powietrzu, pozwalamy ogrzać się słońcem i wolimy to niż szkolne mury. Ale jeszcze trochę! Jeszcze miesiąc... i będzie po wszystkim. Dotrwamy? Musimy.
A jak u was z samopoczuciem? Macie już jakieś plany na wakacje?

34 komentarze:

  1. ja myśle że dotrwamy... na pewno damy radę :)
    mogła byś zajrzeć? była bym bardzo wdzięczna
    http://staysexxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotrwamy ! ;) jeszcze 39 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś damy radę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że dotrwamy! Szybko zleci(mam nadzieję...) :>

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej ja tak bardzo chce wakacje, nie mogę się skupić w szkole bo tak jest gorąco :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi poniedziałki też nie kojarzą się zbyt dobrze!
    Ale damy radę! Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Razem na pewno przetrwamy ;) Mnie jeszcze męczą ze sprawdzianami,kartkówkami,poprawami :c Najbardziej boję się chemii,ale już chcę być po wszystkim i z wielką ulgą powiedzieć-koniec.W drugim tygodniu czerwca powinno być świetnie,coraz mniej wszystkiego,potem konferencja i wakacje.Czuję,że czerwiec będzie luźny (oprócz pierwszego tygodnia)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne że dotrwamy! :D
    z samopoczuciem różnie, ale raczej pozytywnie, w końcu niedługo wakacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotrwamy, w końcu niedługo już koniec !

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz dotrwac a niestety ja w Holandii mam wkacje dopiero ktoregos Lipca .... czyli sa krotsze !! :c < placz > Szkola to szkola przez 11 lat ciagle to samo :( juz we wrzesniu wyliczamy kiedy on sie skonczy ahahhaha :D

    Dopiero zaczynam wiec jak skoemntujesz bede wdzieczna !!!
    Pozdrawiam !!!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dotrwać, dotrwamy :)Potem będzie luzik :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będzie więcej..kiedyś dodawałam strasznie dużo i to nie był dobry pomysł!Teraz jest odpowiednio,są wybrane najlepsze i nie ma możliwości znudzenia się zdjęciami IMO:)

    moim zdaniem zdjęcie ma dobry kadr,ale za duże nasycenie zrobiłaś i ono wszystko psuje;< Ale to tylko moje zdanie.Cwicz ćwicz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez nie przepadam z poniedziałkami. -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. dotrwacie, dotrwacie :)) oj tak zazdroszcze tych czasów kiedy tak czekało się na upragnione wakacje;) hehe
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. we wakacje jadę na obóz, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie że dotrwamy! :*
    ja jakieś tam plany mam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dacie radę :D też mam plany D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z poniedziałkami mam tak samo ;dd

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam dzięki mojemu nowemu planowi lekcji lubię poniedziałki :D zero matmy i fizy, a do tego brak lekcji z wychowawczynią <3 miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe szczęście, że tylko miesiąc. :)
    Bardzo urocz blog, strasznie podoba mi się wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  23. no ja wakacji nie mam, jedynie urlop :) więc nie czekam aż tak bardzo ale Ty dotrwasz to wiadome ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow przepiekne zdjecia ! Wakacji doczekac sie juz nie moge, ale mysl o tym jak wspaniale je spedze trzyma mnie w gotowosci !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Damy radę, już niedługo wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uuuuu, kochana, jeszcze wiele przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tak samo, ale damy radę ;p.
    Powodzenia, śliczne zdjecie <3.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostało chyba jakoś tak 35 dni szkoły, więc damy radę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. damy radę, daliśmy - weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcie <3 ja na wakacje to mam plany aby schudnąć, hehe :P
    W wolnej chwili zapraszam do mnie <3 Odwdzięcze się za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.