In books

Znośny dzień

Hej! Pierwszy dzień w szkole okazał się dla mnie znośny, było całkiem fajnie. Jako klasa ominęliśmy szerokim łukiem sprawdzian z fizyki. Myślę, że każdy ucieszył się z tego powodu. Tak naprawdę jestem już zmęczona, dlatego zaraz idę czytać książkę, którą ostatnio pożyczyłam od cioci. Lektura bardzo mnie wciągnęła, sprawia, że nie mogę się od niej oderwać. Przeczytałam już połowę książki, a dowiedziałam się tak dużo. Może wynika to też z tego, że tak naprawdę nie wiedziałam dużo o osobie Marilyn... Tak czy inaczej, myślę, że niedługo napiszę o tej książce parę zdań.
Czytał może ktoś z was tę książkę? Miłego!

Related Articles

24 komentarzy:

  1. nie czytałam tej książki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym przeczytała tą książke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam, ale z chęcią bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam;p
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niee..., ale przeczytałabym ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam, ale chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam ale muszę dorwać :D Uwielbiam Marilyn <3

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam ;-) świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie napisz jej recenzję! :) i nie, nie czytałam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poznam opinię o tej książce. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym przeczytała ! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja czekam aż nam o niej napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam, ale mam ją w planach wakacyjnych, bo niestety teraz z czasem krucho.. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytałam ale my nas też ominą sprawdzian z fizyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety jeszcze nie miałam okazji czytać tej książki :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na opinie o książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytałam jej :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam inne biografie o niej;)
    ta będzie następna,zazdroszczę że już ją masz;)
    super blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam, ale chętnie przeczytam kiedy skończę aktualną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo słyszałam o tej książce jednak jeszcze jej nie czytałam :) mam nadzieję że kiedyś to zrobię. lubię takiego typu książki :)
    pozdrawiam i obserwuję!
    p.s śliczny blog !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...