.

21 kwietnia 2013

w praktyce...

Hej! Jak wam mija dzień? Ja już dawno po treningu, przeczytałam książkę i zrobiłam porządki z ubraniami. W następnym tygodniu piszę próbne gimnazjalne, staram się przeglądać arkusze testów z poprzednich lat, ale ciężko mi to idzie... Chciałabym się do tego przyłożyć, bo nauczyciele postawią nam oceny za to, jak napiszemy. Chociaż z góry wiem, że na chemii polegnę! Ten przedmiot sprawia mi największe kłopoty, mogę słuchać nauczyciela całe 45 minut w skupieniu, a mało zrozumiem w praktyce. Ale nic, trzeba myśleć pozytywnie, może na sali mnie oświeci, haha. 
Miłego dnia!

28 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :) Będzie dobrze,najważniejsze jest się skupić i nie stresować,chociaż wiem,że łatwo powiedzieć,mnie to czeka za rok :O

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dobrze ;)
    ja przed swoimi też panikowałam, a nie było tragedii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i z przyrodniczymi najlepiej poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nas też straszyli, że będą stawiać za testy oceny, ale ostatecznie tego nie zrobili, więc może u Ciebie będzie podobnie, kto wie :) Swoją drogą, uważam, że nie powinno tak być...
    A chemią się nie przejmuj, do niczego Ci się w życiu nie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w następnym tygodniu piszę testy na koniec III klasy :( też nie lubię chemii... jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś! :) Moja niedziela mija świetnie, pogoda jest cudowna, więc większość dnia spędziłam/spędzam poza domem. :D Powodzenia na tych gimnazjalnych! Dzięki Bogu nam nie robią ich na ocenę, haha..
    http://50mmodreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę jesteśmy ten sam rocznik :)
    Trzymam kciuki ! Ty za mnie też trzymaj ♥
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to głupota... wystawiać oceny z testów gimnazjalnych. U nas też to robili i chyba nadal robią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego... ale teraz już wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ;) ! gimnazjum to pryszcz, więc na pewno będzie dobrze ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam za Ciebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję, ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chemia -,-
    Skąd ja to znam... ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna :) .
    Obserwuję :) .

    OdpowiedzUsuń
  16. super!!!!♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia ;d
    Jesteś bardzo ładna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz super rzęsy . I ogólnie bardzo ładna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.