.

14 kwietnia 2013

utrzymać dobry humor

Hej! Właśnie skończyłam powtarzać wos, jutro mam sprawdzian. Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, za szybko!  Jednak cieszę się, że jutro zaczynamy nowy tydzień, czekają mnie kolejne treningi. Już niedługo maj, będę miała szansę wyjechać do Niemiec, spotkać się z Chantal, zobaczyć ich wszystkich Mam nadzieję, że plany wypalą! Trudno jest mi napisać coś więcej, ostatnio nie mam zapału do życia, trochę mi się ono skomplikowało... Ale jak to ja, zawsze staram się utrzymać dobry humor. Szkoda marnować życie na pesymizm ; )

Życzę wam miłego wieczorku!

32 komentarze:

  1. Fajnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała zawsze myśleć pozytywnie :c Ładne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na sprawdzianie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka do włosów czy do paznokci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na sprawdzianie i oby plany na maj wypalily ;) super szablon <33 robisz na zamówienie. ))? Zapraszam na nowy, krótki post ;) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku ! jakie piekne to zdjecie *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na sprawdzianie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Ja mam jutro test z fizyki :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo powodzenia na sprawdzianie :) Ładne zdjęcie XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Święte słowa, uśmiech to podstawa! Powodzenia na wosie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Szkoda marnować życie na pesymizm"- święta prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak trzymaj, optymistom łatwiej w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze się ma ochotę na to,o czym ktoś mówi"beznadziejne!"
    haha,znam to:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z tobą ze szkoda marnowac życia na pesymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oby wszystko wróciło jak najszybciej do normy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też w każdej sytuacji staram się być optymistką i unikać negatywnego myślenia. wierzę, że myśląc pozytywnie przyciągamy do siebie pozytywne zdarzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bądź dobrej myśli ;)

    + śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ułoży się ;) Jejuuu ja nie przepadam za wosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje , nie warto się smucić (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah, wos , nienawidzę się na niego uczyć, ale z ostatniego spr. mam 4 :D
    świetne zdjęcie, takie wesołe! ;))

    zapraszam do mnie ; http://my-life-wiktoooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny blog ktoś go robił chodzi o wygląd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama robiłam wygląd :)

      Usuń
  23. mam nadzieje, ze problemy i komplikacje szybko miną :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Optymizm to podstawa! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tobą , życie jest za krótkie - pozytywne nastawienie zawsze i wszędzie ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.