.

5 kwietnia 2013

Really tired

Hej! Od wczoraj chodzę bardzo zmęczona, daję z siebie więcej, trenowałam ostatnio codziennie... Nawet dzisiaj obudziłam się zmęczona! Na szczęście wraz z dzisiejszy dniem zaczynamy weekend, ale to wcale niestety nie oznacza, że mogę sobie trochę poleniuchować. Jutro spotykam się z dziewczynami, a resztę wolnego poświęcę na naukę. Następny tydzień mam lekko zawalony ; ( Mam nadzieję, że dam radę i niczego nie zawalę. Trzymajcie kciuki! ; *
dzisiejsze rozmazane...
A jak u was w szkole? Czy wy też macie tyle rzeczy do zrobienia?

22 komentarze:

  1. też mam również dużo roboty ;)
    powodzenia z tym wszystkim!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety, już za 2 tygodnie egzaminy więc szkoła całkowicie zawalona ...
    i powodzenia w szkole, dasz radę ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna notka ; ) Dasz radę wierzę w cb ; ) zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ mam mały problem z bloglovin . Pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tak :<< Chciałabym mieć więcej czasu dla siebie...
    Zapraszam na już setnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie tylko ty masz zawalony tydzień,ja to cały weekend zakuwam eh :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam ostatnio mnóstwo wysiłku na treningach,
    więc cieszę się, że dzisiaj piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki:* ojj u mnie też jest ciężko w szkole:/ dobrze, że w końcu weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niee..ja na szczęście mam tylko jeden spr. w przyszłym tygodniu :)

    trzymam kciuki za ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w szkole jedna wielka masakra :c

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w szkole wszystko na wesoło heh :) Chociaż zdarzają się cięższe dni w szkole .

    OdpowiedzUsuń
  11. oh tak , u mnie w szkole też wieczny zapierdol ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cały czas chodzę zmęczona, chyba te święta mnie tak wypompowały i pogoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymamy trzymamy :):)
    ----------------
    Zapraszam do mnie :)
    http://noeele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na szczęście nie mam za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety tak :(( dużo wszystkiego i też chodzę cały czas zmęczona ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja musze sie z matmy uczyc ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że dopiero wróciłam do szkoły to i tak już się czuję zmęczona :(
    A za Ciebie trzymam kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam mnóstwo sprawdzianów ale trzymam za Ciebie kciukasy <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciśnięte piąsteczki ! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie pochodziłąbym jeszcze do szkoły ;)

    www.no-heels.blogspot.com ZAPRASZAAAAAAAAAM, prawie codziennnie nowy post. ;)
    Obserwujesz?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy8:51 AM

    Niestety nudno :)
    Fajny blog, zapraszam do mnie (również Cassie)
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.