In gifts

Pretty dresses

Wiem, że miał być dzisiaj typowy post new in, ale rzeczy jest dosyć sporo, a dodać tu każdą, to nie lada wyzwanie. Jednakże obiecuję, że pojawią się w stylizacjach! Pokażę wam tylko dwie sukienki, którymi jestem oczarowana. Są bardzo dziewczęce i delikatne, idealne na cieplejsze dni. Dostałam je od chrzestnej, te są chyba z jej sklepu, nie jej projektu, ale to nie zmienia faktu, że są urocze! Uwielbiam najbardziej ich detale, są piękne.
Co o nich myślicie? Już nie mogę się doczekać aż zrobię z nimi jakiś outfit!

Related Articles

38 komentarzy:

  1. Piękna bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne <3

    eFoxCity - Muszę jeszcze napisać notkę na blogu o nich, żeby zacząć współpracę ale znam parę blogerek, które są zadowolone, więc możesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojciu są sliczne i przeurocze;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jej , ta pierwsza mnie urzekła maksymalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oby dwie śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku jakie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te sukienki*.* zakochałam się w tej pierwszej, ale ja niestety w takich sukienkach wyglądam okropnie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ta po lewej rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są prześliczne *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ! Jak ja bym chciała chodzić w sukienkach/spódnicach. Ale się wstydzę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego, ze chyba źle w nich wyglądam i zazwyczaj nikt w nich nie chodzi :C

      Usuń
  11. prześliczne :)) !

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są obie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze sukienki koronka bardzo pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie urocze , śliczne , śłodkie i wgl !!! Sprzedaj mi je :D

    OdpowiedzUsuń
  16. łoł ! faktycznie są urocze.
    Czekam by zobaczyć je na Tobie :>

    OdpowiedzUsuń
  17. lewa <3 ale obie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. obie przepiękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście piękne sukienki! i ta koronka.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. obie są prześliczne i czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też,ale jednak cieszę się,że moja mama nigdy nie wpadła na taki pomysł.Nie jestem osobą,która jest skłonna do takich poświęceń..
    Przez całe życie chodziłam na taniec nowoczesny...myślałam,że to już tam musi być i moje życie bez tego nie miałoby sensu..chociaż tak naprawdę nigdy nie byłam w tym dobra,ani nigdy mnie to jakoś za bardzo nie inspirowało..po prostu.Od dziecka zaczęłam i jakoś tak poszło;)Teraz też z chęcią bym mogła rozciągać się kilka razy w tygodniu i uczyć się jakiejś choreografii...ale bez uczestniczenia w konkursach-tego nigdy nie lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Są piękne obydwie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 najpiękniejasza <3

    OdpowiedzUsuń
  24. obie są śliczne <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedyneczka jest cudna ! czekamy na stylizacje oczywiście !!! piękności:)
    pozdrawiam
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  26. Omg, cudowne, cudowne! ;d Gdybym miala zdecydowac sie na jedna to bym chyba nie wybrala ;d p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. :) tak czy inaczej , udanego weekendu :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w obydwu... Fajny blog.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...