In life

posłuszeństwo

Hej Hej! Jestem lekko zirytowana, że nie mogłam wczoraj tu wpaść i coś napisać, niestety mój internet odmówił posłuszeństwa... Ale mam już dostęp, więc jest dobrze. Wczorajszy dzień spędziłam z kuzynami i chrzestną, po raz kolejny zrobiliśmy smaczny obiadek i takie tam smakołyki! Spędzając czas z chłopakami można naprawdę się pośmiać, są przezabawni! Wychodząc z salonu do kuchni, by pomóc cioci, dosłownie odreagowywałam po ich wygłupach. Wróciłam do domu dość późno, wzięłam prysznic i zaczęłam czytać książkę. Pogoda nadal niezmienna, wszędzie śniegu nasypało, w niektórych miejscach to jak w górach ; ) Nie mam planów na dziś, wszystko wyjdzie w praniu. Trochę poleniuchuję i się pouczę, bo już jutro do szkoły!
zdjęcie sprzed roku... i nie, nie mam grzywki :)
Trzymajcie się, buziaki!

Related Articles

29 komentarzy:

  1. to zrób grzywkę, cudnie z nią jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy znamy sytuacje w których komputer/internet odmawia współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W grzywce też ładnie wyglądałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, tak to jest z rodzinką♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak.. internet czasem potrafi doprowadzić do szału -,-
    śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie by Ci było w grzywce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne foty ;-) ważne aby czas miło spędzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak miło poleniuchować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1:42 PM

    mam pytanie.. skad pobralas te ikony po lewej z facebook'iem, instagramem etc. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1:49 PM

      przepraszam... po prawej* ;)

      Usuń
    2. Szukałam na weheartit.com, a potem sama je obrabiałam itd. ; )

      Usuń
  10. Mi przeglądarka odmówiła posłuszeństwa i musiałam ściągnąć inną przez internet explorer (maskara) ;/
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam to -,-


    Cześć :)
    Zapraszam Cię do zabawy Top 5 organizowanego przez mojego bloga.
    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/2013/04/nowosc-na-blogu-top5.html#comment-form
    Daj znać, czy opublikujesz notkę z tą nominacją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem co czujesz, moj internet potrafi byc czasami taki wolny ze masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety jutro szkoła ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo ja lubię!Mogłabym nawet dłużej,ale miałam jakiś dziwny sen i wolałam wstać^^

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli to na prawde Ty to zmienilas się przez ten rok nie do poznania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tez ostatnio net szwankuje :/ A mi sie pogoda podoba, koocham zime ;)
    circus-owl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu się zacznie szkoła;( Nawet nie zdążyłam odpocząć;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne włosy. *_* Powodzenia w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak spodkanie z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ze swoja chrzestną widuję się raz na 10 lat xd mieszka 680 km de mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że święta rodzinnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie śnieg już nie sypie jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...