In life

Planowanie

Na początku chciałam wam podziękować z całego serca za gratulacje, za to że niektóre z was podzieliły się ze mną doświadczeniami i własnymi rekordami. Super, że jest nas coraz więcej! ; *
Jeszcze wczoraj powiedziałam: "wiesz, jutro pogoda ma się popsuć", chciałabym się mylić... A za jakiś czas przychodzą do mnie dziewczyny, będziemy kończyć nasz projekt gimnazjalny. Weekend mam wolny, nie mam pojęcia, co mogę porobić. Chyba poczytam książkę i lekturę o Monroe...
A pod wieczór będę rozmyślać nad weekendem majowym. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i nic mnie nie zaskoczy! Już niedługo się z wami podzielę moim planem, musicie być cierpliwi. A wy macie już jakieś plany na majówkę? Koniecznie się pochwalcie! ; )

Related Articles

25 komentarzy:

  1. Ja majówkę spędzę trochę z rodziną, a później spotkam się ze starymi przyjaciółkami z którymi chodziłam do podstawówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poki co jeszcze nie wiem co bede robic w sumie ;/
    Sliczne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. majówkę spędzę pewnie na wycieczkach rowerowych i opalaniu nad jeziorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja narazie bez planów na majówkę!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze bez planów, ale na pewno w domu siedzieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie mam planów na majówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, wszyscy się na mnie z tym bieganiem uwzięli, też chcę! :(

    Jak długo już biegasz? 10 km to bardzo dużo, gratulacje dla Ciebie i koleżanki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegam od tygodnia :) Dziękujemy :*

      Usuń
  8. tak, ja mam-wybieram się z rodzicami i siostrami do Warszawy :)
    śliczne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. to jak ja biegnę dłuższy dystans to powtarzam sobie słowa Ewki Ch. które mi powiedziała "nigdy sie nie poddawaj" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zostaje w domuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też muszę zacząć planować mój weekend majowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci ładnie w tym koczku!

    OdpowiedzUsuń
  14. caaały czas odpoczywać w weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie nie ma żadnych planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój plan : odpoczynek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja majówkę spędzam na spontana xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja spędzam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mojówkę przesiedze w domu :p

    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...