In life

nici z planów

Hej! Miałam się wam pochwalić moimi planami na weekend majowy, ale tak się stało, że legły one w gruzach... Za tydzień mam projekt gimnazjalny, na którym muszę być, dlatego też nie mogłam pozwolić sobie na wyjazd do Niemiec ;( Jestem rozczarowana, bo bardzo chciałam odwiedzić rodzinę, a tu taka niespodzianka. Niektórzy z was mogliby napisać, że mogłabym pojechać na krócej, wrócić przed projektem, ale Noel -mój kuzyn, ma komunię w niedzielę, więc nie wypadałoby pojechać i nie przyjść na uroczystość... Sama nie wiem teraz, co będę robić w ten weekend! Mam nadzieję jednak, że wykorzystam ten czas jak najlepiej i że pogoda się poprawi, bo przy teraźniejszej na nic nie mam ochoty.
A jak u was?

Related Articles

24 komentarzy:

  1. każdy by chciał wyjechać gdzies na majówkę.. ale ja niestety chodzę w kratkę do pracy ;) o długim weekendzie mogę pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę szkoda.... Projekty gimnazjalne są bardzo ważne, więc nie można ich opuścić, ale czy np nie moglibyście przesunąć termin tych projektów? Bo ja jak robiłam ze swoją grupą to sami ustalaliśmy termin : )

    OdpowiedzUsuń
  3. majówka jak spędzam z przyjaciółmi.
    jak się cieszę ze wolne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadę pewnie na działkę zacząć sezon letni ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję tego obowiązku bycia na projekcie ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z tego powodu ;/
    Czekam na następny post :) .
    Obserwuję i zapraszam do obserwatorów .

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje plany też legły w gruzach, bo chciałam jechać z tatą w góry, albo na jakieś zamki pozwiedzać, a okazało się że kuzyni przyjeżdżają i nici ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje plany majówkowe pewnie będą spontaniczne, oprócz tych zaplanowanych :)
    Miłej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też nie wyszły plany na majówkę,miała być Praga a siedzę w domu :(

    nie jesteś sama

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że nie jedziesz :c

    OdpowiedzUsuń
  12. oj szkoda że nie udało się wyjechać, ale może bliżej wakacji:)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej szkoda,że nie jedziesz :c No ale widzisz..życie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej,wielka szkoda ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie możesz jechać. ;c ale nie przejmuj sie, na pewno wymyślisz jakiś ciekawy sposób na spędzenie tego czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz świetny sweterek, a jakie cudne, długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też bez konkretnych planów, no ale.. jeśli jest wolne to trzeba to jakoś wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że Twoje plany na wyjazd się nie powiodły, niestety czasem tak to bywa z tą szkoła...
    Ja dzisiaj w pracy jestem, a jutro wybieram się na dwa-trzy dni na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny sweterek! ;)
    ja na też szczególnie planów nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...