.

13 kwietnia 2013

I feel spring honey

Czuję wiosnę, czuję ją wszędzie! Powietrze staje się cieplejsze, ptaki śpiewają i... jest pochmurno. Za oknem ciemne chmury, zapowiada się na dziś kolejny deszcz, a według innych ma pojawić się burza, ale fajnie! Nie pokazywałam wam wiosennej kurtki na sobie kupioną na wyprzedażach w tamtym roku? No to pokażę dziś, w stylizacji. Na zdjęciach zobaczycie również bluzę z tych zakupów. Cieszę się, że zdjęcia są już zrobione na dworze ; )
  kurtka- Bershka bluza- New Yorker spodnie- Stradivarius
Buty- Deichmann branstoletki- Tally Weijl, e-clover
Miłego dnia! INSTAGRAM ASK

41 komentarzy:

  1. ładniee wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście jest już coraz cieplej ;D
    Szkoda tylko, że pada deszcz;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, prosty look! ;-) Nie mogę się doczekać wiosennych temperatur :) Ohh ta wiosna :) Zapraszam Cię też do mnie na nowy post: napisz co sądzisz! Czekam na Twoją opinię :D A może obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna kurtka :)
    U mnie pogoda jest naprawę różna. Raz pada deszcz, raz świeci słońce.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześwietny outfit ;) Kurtka mi się strasznie podobała :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tak podwinięte spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!
    kocham cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. moja bluza tylko ze ja mam niebieska ;)
    Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ; )
    bardzo fajna kurteczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką samą bluzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podlinkowałam tekst :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie była dzisiaj w miarę ładna pogoda i wyszłam w skórze i trampkach <3
    i od razu lepiej się czułam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna stylizacja ;D
    ahhh nareszcie wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się czuć i widać!
    pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit i cudowna kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, bardzo fajna stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, ładne zdjęcia, a ty jesteś przepiękna <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ♥ wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie Ci w tej bluzie, kochana ! Jesteś prześliczna! :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outift!Bardzo fajna kurtka z Bershki

    OdpowiedzUsuń
  25. Harpers Bazar. <3

    http://kitcaaat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie sportowo :) tak wygodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ! :)
    Nareszcie można włożyć wiosenne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz!♥

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz :) bluza bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  30. oj ja też! przeuroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie wyglądasz

    szczególnie te rurki mi się podobają,świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koniecznie muszę kupić takie trampki

    OdpowiedzUsuń
  33. no pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.