7 kwietnia 2013

Gotowanie z przyjaciółkami

Wczoraj spotkałam się z dziewczynami, postanowiłyśmy sobotę poświęcić sobie. W tym roku szkolnym mamy mało okazji i czasu, by się spotykać poza szkołą. Myślę, że każda z nas chciałaby, aby się to zmieniło... Powracając do tematu posta, wczorajszy dzień minął naprawdę fajnie. Obejrzałyśmy film, porozmawiałyśmy i udało nam się nawet coś ugotować wspólnie. Przygotowałyśmy na obiad chińskie danie. Było smaczne! Mam dla was kilka zdjęć z tego dnia. Ah, jak ja was ostatnio rozpieszczam tymi zdjęciami prosto z kuchni! Ale to nic, może uda mi się zwiększyć wasz apetyt :))
A teraz pochwalcie mi się, jak wy spędziliście sobotę, chętnie poczytam :)

35 komentarzy:

  1. mhm danie wygląda pysznie <3

    ja byłam z moją przyjaciółką z dzieciństwa,na zakupach ,jakoś ostatnio odnowiłyśmy kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak spotykam się z koleżankami też zwykle coś gotujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. robienie lekcji, ćwiczenia a potem lenistwo na maksa <3
    mmm smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka i rolki :)
    Danie wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jadłam kiedyś coś takiego ;) było całkiem niezłe :)
    moja sobota była bardzo leniwa c:

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sobotę spędziłam w domu i na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda smakowicie! :) ja sobotę spędziłam na nauce ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm. pysznie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam.

    ja sobotę spędziłam siedząc i nudząc się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę! uwielbiam to danie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jedzonko wygląda doskonale; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda ; ) Pycha ; )
    zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas z przyjaciółkami jest najlepszym odpoczynkiem ;) Gotowanie z nimi tym bardziej ;) Pozdrawiwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sobotę spędziłam w łóżku.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam takiej zawziętości na gotowanie :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak gotowanie z przyjaciółmi to świetna sprawa! Sałatka wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja rowniez z przyjaciolkami sie spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Omnomnomnom smak... smak... smakowite <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemnie takie gotowanie. Sama uwielbiam gotować a twoja saładka wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmm...na pewno było pyszne ;)

    Ja sobotę spędziłam z przyjaciółmi. Było naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam... Zjadłabym coś teraz ;)

    W sobotę robiłam porządki i trochę się pouczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tęsknie za takimi chwilami jak miałam tyle lat co Ty i pichciłam z przyjaciółkami chińszczyznę. Szkoda że to już nie wróci.
    Ale twoje danie wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie takie gotowanie zawsze kończy się wielkim bałaganem ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czadowa sprawa! Moje kumpele nie są takie zgrane bysmy cos razem gotowały, a szkoda :C Zapraszam na nowy post z przemyśleniami na temat blogowania ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale mi narobiłaś ochoty na zupkę chińską ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, ale pysznie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm , przepysznie wygląda ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. musiało być pyszne *_* tak wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.