In about me sport

Bijemy rekordy!

Hej Hej! Dziś mam cuudowny humor! Pogoda nas wszystkich rozpieszcza, promienie słoneczne grzeją nasze buźki, zawitał kolor zielony, po prostu jest pięknie! W dodatku mam małe plany już w weekend majowy, może domyślacie się, o czym piszę? Wspominałam o tym niedawno. Wiecie też, że już od prawie miesiąca uprawiam sport, oprócz uczęszczania na zajęcia siatkówki, zaczęłam ćwiczyć treningi z Chodakowską, a także biegać od niedawna. I dziś był ten dzień, kiedy razem z Kari pobiłyśmy swój rekord, przebiegłyśmy 10km. Zmęczone, ale zadowolone, i tak ma być! Kilka osób pytało się o treningi, jeśli i ty masz jakieś pytania, napisz na moją pocztę e-mail ; )
z dzisiaj...
Jutro zaś czeka mnie ostatni próbny egzamin, szybko minęły te dni! A jak mijają wasze?

Related Articles

34 komentarzy:

  1. też muszę w końcu zacząć biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cierpię biegać, dla mnie nie ma nic gorszego ;p
    ale ćwiczyć lubię bardzo :) m.in. z chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też ćwiczę z Chodakowską i biegam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! i życzę dalszej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,że aż tyle ;) A i powodzenia jutro :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, ja nie mam tyle czasu ani samozaparcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka wygimnastykowana hohoh <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 km? ;o duużo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się strasznie nie chce ćwiczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia na jutrzejszym egzaminie :))
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 km?? to dużo, od kiedy biegasz, że robisz takie dystanse? to ja nawet tyle nie robię

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja próbne egzaminy miałam w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak chodziłam do szkoły tpo uwielbiałam biegać, to były czasy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wow to dużo ;o gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę zacząć biegać, ale nie mam z kim :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też biegam ale sporadycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. 10 km?! To strasznie dużo :d Ja wysiadam przy 7 :D Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chodakowska porwała do ćwiczeń pół Polski - w tym i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 10 km? ja po 5 bym nie dała rady heh :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wow 10 km,. gratki dla Was :D i fajnie, że masz z kim pobiegać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 10 km ? :o jestem pod wrażeniem .

    OdpowiedzUsuń
  22. No to brawo! Ja staram się codziennie biegać jakieś 3 km ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje, fajną masz koszulkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też ćwiczę z chodakowską ! :) I jeżdzę na rowerze ... ostatnio rekord 38 km ^^ Mega radość !

    OdpowiedzUsuń
  25. O gratulacje! Sama biegam i wiem jakie to jest męczące <3
    a satysfakcje daję ogromną ;*

    masz piękną figurę i śliczne długie włosy ;*
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. brawo! ja teeż od niedawna biegam, ale to jakieś 4 km:)
    chyba też zaczne treningi z chodowską

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zamiast biegania chodzę co dwa dni na siłownię , też pomaga zgubić kilogramy zbędne latem . Zapraszam http://wisia2000.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz świetnego bloga! Cała oprawa strasznie mi się podoba! I ta koronka <3 Tworzysz bardzo fajne stylizacje! :) Z miłą chęcią dołączam do grona Twoich obserwatorów i zapraszam Cię na mój skromniutki blog :)!
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...